Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej tråden! Längesen jag kikade in här nu för jag har sån galen motivationsbrist!Tror att det beror på årstiden just nu, vill kunna vara ute och röra på mig men isbanorna tillåter inte hastigheter över minimum (och min studentekonomi tillåter inte ett inköp av skridskor
) och jag är också så otroligt leds på att det alltid ska vara mörkt när jag kommer hem från skolan, även om det faktiskt börjar gå åt rätt håll nu...
Hur gör ni andra när motivationen brister? Tillåter ni er själva att dra ner lite på träning (och kosthållningen?) eller kör ni på "fake it 'til you make it?"
Hur gör ni andra när motivationen brister? Tillåter ni er själva att dra ner lite på träning (och kosthållningen?) eller kör ni på "fake it 'til you make it?"
Joråsåatte... Jag kommer få ligga i när bäbisen väl är kläckt om den här klänningen ska kunna passa i slutet av juli.Kommer bli väldigt, väldigt mycket barnvagnspromenader i vår och sommar.
Kan inte ens nästan prova den nu pga gravidmagen och det gör det svårt att jämföra med andra klänningar då jag inte alls vet var den sitter tight och inte (det enda jag vet är att höfterna klarar sig och bara det är ett mirkel).
![]()
Håll tummarna för att det går vägen, annars är det några tusenlappar i sjön... :P
Jag blir så ledsen över att läsa om er som känner att ni står och stampar och att det inte händer någonting. Hoppas det släpper snart!! Ni är superduktiga och tappra kämpar allihop!
Jag är personligen så otroligt nöjd med mig själv!! Har ätit mindre, bättre och mer "uppstramat" på veckodagarna sen i november, och jag märker sån himla skillnad på kläderna! Byxor som kanar ner, tröjor som förut satt utspända och som nu hänger löst.... Och det är inte ens jobbigt
! Jag har ALDRIG förr klarat att hålla igen på mat (eller godis och läsk
), men nu flyter det på så himla bra!!
Visst, det är inte någon hysteriskt snabb viktnedgång, men jag ser och känner skillnad på kroppen allt eftersom, och det känns som en extremt hållbar linje som jag verkligen kommer kunna leva med. Sån himla skillnad mot mina desperata försök förr med lågkaloridryckdieter osv
!
Och @Tassetass , vilken GUDOMLIG klänning!
Det handlar ju inte om rasa i vikt utan ändra en livsstil. Jag har själv fimpat godiset som jag inte kunde leva utan och börjar promenera och man mår direkt mycket bättre. Helt annan energi i kroppen och man har en annan orkSamma sak mat och sovrutinerna ändrar så mycket ens självkänsla osv.
Jag har testat det där med att rasa i vikt, 2 månader med ENBART naturdiet... visst, jag gick ner nästan 14 kg på de månaderna, men det var ju inte länge som det höll! Men det här känns verkligen som du säger, som en livsstilsändring
!
Joråsåatte... Jag kommer få ligga i när bäbisen väl är kläckt om den här klänningen ska kunna passa i slutet av juli.Kommer bli väldigt, väldigt mycket barnvagnspromenader i vår och sommar.
Kan inte ens nästan prova den nu pga gravidmagen och det gör det svårt att jämföra med andra klänningar då jag inte alls vet var den sitter tight och inte (det enda jag vet är att höfterna klarar sig och bara det är ett mirkel).
![]()
Håll tummarna för att det går vägen, annars är det några tusenlappar i sjön... :P
Usch vad tråkigt! Det låter som min första erfarenhet av zumba också, men jag var inte lika klok som dig så jag stannade kvar och gick dit ytterligare några veckor... Och nej, det blev inte bättre. Trist, för jag har hört av andra att det kan vara riktigt bra!Alltså zumban var det mest värdelösa pass jag någonsin varit på. Instruktören tyckte att han var coolast i stan och flamsade mest runt och kramade på folk och skrattade åt sig självJag drog efter 20 minuter eftersom passet gav mig absolut ingenting på något plan, då var jag inte andfådd och enda anledningen till att jag ens var lite svettig var för att det var ohyggligt varmt i salen. Satte mig på en cykel i gymmet en kort stund och gick sen och mötte upp sambon istället.
Ibland måste man bara acceptera dagens läge och jobba utifrån det, att sänka kraven är okej![]()
Hej tråden! Längesen jag kikade in här nu för jag har sån galen motivationsbrist!Tror att det beror på årstiden just nu, vill kunna vara ute och röra på mig men isbanorna tillåter inte hastigheter över minimum (och min studentekonomi tillåter inte ett inköp av skridskor
) och jag är också så otroligt leds på att det alltid ska vara mörkt när jag kommer hem från skolan, även om det faktiskt börjar gå åt rätt håll nu...
![]()
Alltså var, VAR kommer denna klänning från? Har testat att kopiera bildadressen men det ger inga ledtrådar... Jag letar balklänning till examensbalen och den här är ju helt otrolig!