Blev inte så beachigt igår. Att springa la jag ner redan på morgonen med tanke på min hemska träningsvärk

Efter jobbet kom equiterapeuten och behandlade ena hästen och när hon var klar var det dags att natta barn. Maken ville gå med röjsågen så han fick göra det medan jag pysslade med kläder som ska med till dagis. Sen var klockan helt plötsligt 21 och jag orkade inte bry mig utan vi åt kvällsmat och gick och la oss
Hade klockan på ringning tidigt för att gå ut och gå i morse, det sket sig. Jag går ju aldrig upp!!! Vad är det för fel på mig? Tips på hur man faktiskt får vanan att gå upp när klockan ringer istället för att snooza i en timme mottages tacksamt! Jag måste börja gå upp kl 6 från och med måndag för då ska hunden rastas, hästarna fodras, ungarnas kläs, jag själv ska göra mig klar och sen ska ungarna vara på dagis 7.30. Tror det blir lättare då maken också går upp kl 6 och han är bättre på att faktiskt gå upp.
Ikväll ska vi shoppa regnkläder mm åt barnen. Hade en tanke på att låta äldsta dottern rida men det blir nog för sent. Så jag kanske rider unghästen själv idag och tar en pw med hunden sen