Jag var uppe 06 och satt på pålle 7.15 i ridhuset (svalt på morgonen) han gick mycket bra till slut, lite tjafs men jag är nöjd med helheten! Efteråt fick han en mysig dusch och sen ut och rulla sig snygg! 
Kl: 12 var det matchstart.. och jag är nog så nära död man kan vara utan att vara det.. SÅ . JÄVLA . VARMT!
Jag spelade 88 (fick andas i 2min för ljumske och vad krampade lite..) av 90min i 25graders värme, att vi hade en extra drickpaus i varje halvlek märktes knappt.. Och blåsor på fötterna ska vi inte snacka om bara.. Till råga på allt så förlorade vi med 3-1.. Jag är ändå relativt nöjd med min insats, jag spelade fram till vad som skulle kunnat bli (borde blivit) ett par mål, det andra laget hade turen på sin sida idag för vi var jämna rent spelmässigt! Foten höll och kändes bra iaf! 
Jag eftersvettas fortfarande (cyklade dit och hem också..
) men ska snart in i duschen och spola av mig, käka lite och sen ut och motionera sista hästen.. (är inte jättesugen faktiskt..) och på middag hos min bror ikväll.. (inte sugen på det heller direkt.. vill helst bara gå och sova..) 
Over and out!
Kl: 12 var det matchstart.. och jag är nog så nära död man kan vara utan att vara det.. SÅ . JÄVLA . VARMT!
Jag eftersvettas fortfarande (cyklade dit och hem också..
Over and out!