Beach 2016 II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var härligt! Så himla fin vän jag hängde med dessutom, vilket gjorde kvällen komplett!

Tycker inte din kvällsmat låter så dum heller ;)

Alltså dela en flaska rödvin med en fin vän är ju nåt av det underbaraste :love:

@cili: Fy vad tråkigt med cykeln! :( :(

Jag har fått hem mina joggingskor! Skickade tillbaks ett par förra veckan som var typ 1/2 strl för små och köpte sedan dessa istället. Var ute en premiärtur i morse, så himla KUL :bump: Tar det jättelugnt då jag tidigare haft en tendens till benhinne-problem om jag går för snabbt fram, idag var jag ute en halvtimme med omväxlande jogg och promenad. 12 grader när jag stack hemifrån vid 7.30, helt vinsdtilla och strålande sol :love:
Så underbart härlig luft att springa i! Sprang ju en del i Thailand när jag var där men vilken skillnad, 30 grader och hög luftfuktighet var inte alls bra joggluft imo :p

Joggingskorna: Asics GT-1000 4. Jag har alltid haft GT-2000 innan som är mer uppbyggd och dämpad men eftersom jag är lite low on cash så provar jag dessa istället, en billigare variant ;) men kändes bra!
20160609084942-78.69.182.76.jpg

Sen var jag på ett yogapass igår igen! 1,5 h Vinyasa Flow :up: Ska yoga en halvtimme innan lunch idag med är planen, sen jobb i eftermiddag/kväll :)

@Trollunge & @FengurLaugar, vad grymma ni är som varit ute och sprungit redan! :)

Själv sitter jag i träningskläder i soffan efter värsta mackfrukosten och samlar kraft :p
Blir löpning om en stund.

De ggr jag faktiskt orkar släpa mig ur sängen lite tidigare så jag hinner rida/promenera/springa innan jobbet är jag riktigt imponerad av mig själv :D Är sjuuukt morgontrött så att ta sig ur sängen är en stor bedrift bara det haha!
Jag tycker det är väldigt skönt att komma ut så på morgonen så jag önskar verkligen att jag inte var så seg med att gå upp.

De ggr jag faktiskt orkar släpa mig ur sängen lite tidigare så jag hinner rida/promenera/springa innan jobbet är jag riktigt imponerad av mig själv :D Är sjuuukt morgontrött så att ta sig ur sängen är en stor bedrift bara det haha!
Jag tycker det är väldigt skönt att komma ut så på morgonen så jag önskar verkligen att jag inte var så seg med att gå upp.

Jag är också imponerad av dig. Haha.
Jag är en alldeles för trött människa för att gå upp och träna på morgonen. :p
Nu ska jag snart, snart ge mig ut... Pepp. Not :p

Joggingskorna: Asics GT-1000 4. Jag har alltid haft GT-2000 innan som är mer uppbyggd och dämpad men eftersom jag är lite low on cash så provar jag dessa istället, en billigare variant ;) men kändes bra!
20160609084942-78.69.182.76.jpg

Sen var jag på ett yogapass igår igen! 1,5 h Vinyasa Flow :up: Ska yoga en halvtimme innan lunch idag med är planen, sen jobb i eftermiddag/kväll :)

Uppdatera om vad du tycker om skorna när du använt dem lite!
Har själv GT-2000 och är förvisso nöjd, men kan vara kul att höra om andra skor också.

Heja heja! Har ni lika fint väder som här i Värmland så kommer du inte ångra dig :)

Det är som sagt väldigt skönt de ggr jag gör något på morgonen för då har jag mer av kvällen fri eller kan göra något annat. Det är lite fullt schema om dagarna med jobb, barn, gubbe, hästar, hund, gård och egen träning :D

Drick en balja svart kaffe det första du gör, det är mitt knep :angel: Jag blir jättelat om jag äter frukost först, men om jag kan se fram emot en god frukost när jag är klar så blir jag mycket mer motiverad :o

Heja heja! Har ni lika fint väder som här i Värmland så kommer du inte ångra dig :)

Det är som sagt väldigt skönt de ggr jag gör något på morgonen för då har jag mer av kvällen fri eller kan göra något annat. Det är lite fullt schema om dagarna med jobb, barn, gubbe, hästar, hund, gård och egen träning :D

Jag ångrar mig. Hade sprungit ungefär 1,5 km när en man på cykel cyklar förbi mig och ger mig en jävla smäll på häcken. Känner mig så SJUKT kränkt. Och kom av mig helt. Så nu går jag och lipar istället. Känner mig inte som den tuffa polis jag stundtals kan vara, utan som en liten, arg tjej. Jävla, jävla man! Världens sämsta signalement med. Annars kunde vi ju försökt hitta honom när vi jobbar...

Bröl. Halsontet var försvunnet igår, men har istället kommit tillbaka idag. :wtf:

I eftermiddag ska jag på studentmottagning hos min kusin, imorgon är det hos min syster. Jag hade hoppats hinna gå en promenad med hästen innan, men i och med att jag har nästan en timme i bilen tur och retur till stallet (plus en extra halvtimme in till stan sen) och jag inte har koll på hur kort en kort runda är nu när vi inte utgår från "riktiga" stallet, så börjar jag inse att det inte kommer gå. Min tanke var annars planerad vila imorgon, men jag får väl antingen byta plats på dagarna eller låta henne vila två dagar istället.

Jag ångrar mig. Hade sprungit ungefär 1,5 km när en man på cykel cyklar förbi mig och ger mig en jävla smäll på häcken. Känner mig så SJUKT kränkt. Och kom av mig helt. Så nu går jag och lipar istället. Känner mig inte som den tuffa polis jag stundtals kan vara, utan som en liten, arg tjej. Jävla, jävla man! Världens sämsta signalement med. Annars kunde vi ju försökt hitta honom när vi jobbar...

Men vad? Hur är människor egentligen funtade? :rage::wtf::turd:

Men va!!??? :eek: Saknar ord!

Fy fan! :crazy: Det har hänt mig också på en löprunda faktiskt, för några år sen, men från en moppe istället. Man undrar ju hur fan dom tycker att det är ok...

Fy fan! :crazy: Det har hänt mig också på en löprunda faktiskt, för några år sen, men från en moppe istället. Man undrar ju hur fan dom tycker att det är ok...

Ja, vem faan ger dem rätt?!
Snacka om att humöret dök, haha. Nåja. Sprang lite till sen iaf, så 5 km inklusive den oplanerade gåpausen...

Hur tänker en del...? :confused:
Och vad får man ut av det liksom?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
93 343
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 716
Senast: Osthyvel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka