Och @tigerflicka, ja det är fan helt sjukt.
Jag undrar liksom varför han kände sig ha rätten att ta på mig? Lugnat ner mig nu iaf. Var helt upprörd innan...
Och så jävla arg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och @tigerflicka, ja det är fan helt sjukt.
Jag undrar liksom varför han kände sig ha rätten att ta på mig? Lugnat ner mig nu iaf. Var helt upprörd innan...
Och så jävla arg.
Jag ångrar mig. Hade sprungit ungefär 1,5 km när en man på cykel cyklar förbi mig och ger mig en jävla smäll på häcken. Känner mig så SJUKT kränkt. Och kom av mig helt. Så nu går jag och lipar istället. Känner mig inte som den tuffa polis jag stundtals kan vara, utan som en liten, arg tjej. Jävla, jävla man! Världens sämsta signalement med. Annars kunde vi ju försökt hitta honom när vi jobbar...
Alltså dela en flaska rödvin med en fin vän är ju nåt av det underbaraste
@cili: Fy vad tråkigt med cykeln!![]()
Jag har fått hem mina joggingskor! Skickade tillbaks ett par förra veckan som var typ 1/2 strl för små och köpte sedan dessa istället. Var ute en premiärtur i morse, så himla KULTar det jättelugnt då jag tidigare haft en tendens till benhinne-problem om jag går för snabbt fram, idag var jag ute en halvtimme med omväxlande jogg och promenad. 12 grader när jag stack hemifrån vid 7.30, helt vinsdtilla och strålande sol
Så underbart härlig luft att springa i! Sprang ju en del i Thailand när jag var där men vilken skillnad, 30 grader och hög luftfuktighet var inte alls bra joggluft imo
Joggingskorna: Asics GT-1000 4. Jag har alltid haft GT-2000 innan som är mer uppbyggd och dämpad men eftersom jag är lite low on cash så provar jag dessa istället, en billigare variantmen kändes bra!
![]()
Sen var jag på ett yogapass igår igen! 1,5 h Vinyasa FlowSka yoga en halvtimme innan lunch idag med är planen, sen jobb i eftermiddag/kväll
![]()
Första massagekunden avklarad, och första grunden till ny cykel är lagd.
Som en update kan jag säga att exakt samma modell som jag hade finns kvar i ett exemplar - i Norrköping. En annan variant som tydligen ska vara väldigt lik finns i ett exemplar i Västerås, så den är undanlagd till i helgen så jag kan testa den när jag kommer upp.
Var även iväg på XXL här och testade en tredje variant, som jag föll ganska hårt för. Den hade dessutom en betydligt bättre sadel (den på dom andra är för bred, men som tur är hann jag aldrig byta den), och säljaren sa att det blir ett rätt stort hopp kvalitetsmässigt om jag går upp till den cykeln. Men den finns också i Västerås, så jag kan testa både nr 2 och 3 där när jag kommer upp.
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, om båda känns lika bra i helgen. Priset skiljer också en del: om den jag hade kostar x, så kostar nr 2 x+500 och nr 3 x+2500. Men så får man ju lägga till bensinkostnad för Norrköpingscykeln samt 4h bilresa så alternativ 1 hamnar nånstans mellan 2 och 3 i pris om man ser det så![]()
Jag körde ett styrkepass utomhus idag, 500 repetitioner. Väldigt enkelt: välj 5 övningar som du gör 4 varv på vardera 40, 30, 20 och 10 repetitioner. Klart!
Vad körde du för övningar igår? Vill göra nåt sånt idag men orkar inte tänka...![]()