cili
Trådstartare
Går det inte att hitta någon som du kan gå till gymmet tillsammans med i början? För att få in vanan och lite självförtroende.Nu har vi flyttat till hotellet med pool och gym. Poolen invigde jag i morse och där var jag helt själv, så skönt! Men det var så sjukt jobbigt att simma hehe
Gymmet vågade jag mig bara in på en kort liten stund innan jag flydde. Att det ska vara så jäkla jobbigt! Då var det ändå bara en annan person där. Fy för hjärnspökenBlir nog att fortsätta träna ensam hemma för där lär jag verkligen inte våga gå på gym..
Jag passade på att väga mig för första gången på evigheter. Jag vet inte om vågen stämde, men gör den det har jag gått ner i vikt. Det känns jättekonstigt och jag känner mig helt förvirrad och lite ledsen nu. Nu väger jag isåfall vad som alltid varit min drömvikt, men inte ser jag någon skillnad på mig för det. Äsch, jag tror jag stryker ett sträck över det där och låtsas som ingenting, jag mår bra mycket bättre utan att veta om min vikt. Om jag ska träna är det för att bygga upp kroppen och träna upp konditionen, resten får kvitta.
Och du gör helt rätt i att strunta i vågen. Den visar bara hur mycket kroppen som helhet väger, ingenting om vad den vikten består av. Muskler är det som formar kroppen, och dom väger ju dom också