Åh vad fint!Guldstjärna till blivande maken
![]()
Verkligen! Helt galet av honom, men så fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad fint!Guldstjärna till blivande maken
![]()
Fy vilket trist sätt att börja helgen på!Jaha, här trodde jag att jag skulle få sova ut och vila upp mig efter en intensiv vecka - tji fick jagVaknade två gånger av illamående och sen vid 7 drog mensvärken igång som en jäkla tornado... Tack för den! Nåja, bättre att det händer när jag är hemma. Det blir en lugn dag... Däremot måste jag till stallet men det får vänta tills jag känner mig lite bättre.
Fy vilket trist sätt att börja helgen på!![]()
Jaha, här trodde jag att jag skulle få sova ut och vila upp mig efter en intensiv vecka - tji fick jagVaknade två gånger av illamående och sen vid 7 drog mensvärken igång som en jäkla tornado... Tack för den! Nåja, bättre att det händer när jag är hemma. Det blir en lugn dag... Däremot måste jag till stallet men det får vänta tills jag känner mig lite bättre.
Stackare!
Jag trodde väl inte att jag skulle få sova ut direkt, men jag hade hoppats på att klockan skulle ha hunnit bli lite mer än 06.00 (prick) innan "Mamma, mamma, mamma"... Ongen kan sova till åtta, jag vet att hon kan, så varför inte idag? Det är ju lördag!
Gud så skoj! Vad gick möhippan ut på, vad utsattes du för?!Ytterst obeachigt här.
Blev kidnappad av 15 brudar igår som drog med mig på möhippa!
Totalt var 18 av mina vänner med då fler ramlade in efter hand. Så sjukt tacksam!![]()
Gud så skoj! Vad gick möhippan ut på, vad utsattes du för?!![]()