Den här dagen var ungefär lika som igår. Tränade hästen i morse, pressat och staplat hö (dock mer än igår) och sen en liten kvällspromenad med hunden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OCH att börja Ica-klassiker-simningen! Det ska bli mycket intressant med tanke på att jag är en ganska kass simmare i största allmänhet.
Har någon något tips på hur jag ska få i mig tillräckligt med vätska? Jag har alltid varit dålig på att dricka, tyvärr. Idag har jag promenerat i solen i sammanlagt 5-6 timmar, gått 30000 steg och ca 2 mil. Och druckit två glas vatten, om ens detNu sitter jag med en fruktansvärd huvudvärk, såklart.
I vanliga fall dricker jag ganska mycket till middagen, men idag blev det middag på språng utan dricka. Jag har jättesvårt att dricka utan att äta till eller om jag inte är törstig (vilket jag aldrig känner mig..). Inte bara att det är äckligt, utan jag får verkligen inte ner det. Det går bara inte. Det är så jobbigt att komma hem med huvudvärk varje dag, alla träningsplaner går åt skogen![]()
Jag är också dålig på att dricka normalt sett, vilket inte blir så mycket bättre när det blir varmt..
På morgonen häller jag i mig ett glas c-vitaminer (brustablett i vatten) inte för att jag egentligen behöver c-vitaminer utan för att det faktiskt är något jag får i mig så att jag kan svälja mina zink och magnesium tabletter.. sen kan det lätt gå hela dagen utan att jag dricker speciellt mycket mer..
Har jag match och det är apvarmt ute så tvingar jag i mig ett par glas vätskeersättning under dagen, smakarmen hellre det än att jag inte pallar spela! Och när jag spelar fotboll är nog ända gången jag faktiskt gillar vatten och dricker ordentligt!
Finns det något du gillar att dricka bara så där rakt upp och ner?
Gillar du vattenmelon?
Sätt "Nu är det dags att dricka" påminnelser på telefonen?
När jag varit ute och sprungit fungerar det ganska bra om jag dricker en vitamin well, men det är typ det. Till mat kan jag som sagt dricka men annars är det så äckligt att jag verkligen inte kanVattenmelon gillar jag inte och inte direkt någon dricka heller. Det är svårt! Jag får försöka dricka extra mycket till måltiderna så att jag kompenserar
![]()