Kram @Tassetass, tänker på dig! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev så pepp av promenaden/springturen igår med hästen! SÅ KUL nu när hon är lite smidigare att ha med! Ikväll får det bli promenad igen, kanske springer lite också...Behöver ju få upp lite flås inför premieringen så vi kan springa fint!
Haft en fantastisk helg i Norge med min älskade man
Åkte på lördag morgon efter att ha lämnat barn och hund hos mina föräldrar. Kom fram till Hafjell (lite norr om Lillehammer) strax innan lunch, fick inte rummet förrän kl 15 så vi tog oss en promenad och åt lite mat. När vi fått rummet och slappat där ett tag så tog vi bilen upp till Hafjellstoppen. Som högst var vi 1066 m ö h. Vilken natur!Det blev verkligen fjäll så långt ögat kunde nå bara man hade tagit sig över skidbackarna. Det var i de backarna som OS 1994 hölls. Jag älskar fjället och skulle kunna vandra hur långt som helst! Vi tog oss en promenad och kollade utsikten. Åkte sen ner lite och var uppe och gick i skidbackarna och det var en otrolig utsikt!
Sen åt vi pizza på ett ställe bredvid hotellet. en av de godaste pizzorna jag ätit! Sen blev det godis i sängen framför en film innan vi korkade strax innan kl 22. Märks att vi är småbarnsföräldrar va?
På söndagen gick vi upp tidigt och åt den godaste hotellfrukosten jag nånsin ätit! Sen drog vi till Biri travebane där Nordiska mästerskapet för Islandshästar gick av stapeln. Fantastisk fint väder och otroligt hästar och ryttare! Min tränare var med och gjorde jättebra ifrån sig. Jag var så uppspelt och så glad över att min man, som inte har DET hästintresset, stod ut hela dagen utan ett gnällSen åkte vi hem nöjda och glada och längtade efter barn och djur!
Så summan gällande beachigheten är att det blivit massa fet mat i form av pizza och hamburgare och en hel del godis och kaffeMen vi har ändå rört på oss och det har vart så himla roligt!
Nu sitter jag på jobbet efter att ha varit med maken och yngsta dottern på hennes första inskolningsdag på dagisIkväll ska jag till ovalbanan och träna med hästen. Så mycket mer träning än det tror jag inte det blir idag.
Du tycks ha glömt BILDER![]()
Tänker på dig.Det har varit två rätt jobbiga veckor... Förra veckan bestämde jag mig för att ta bort min älskade Isola och i torsdags blev hon en änglamisse. Har gråtit ögonen ur mig, knappt sovit och mått allmänt skit, kort sagt. Har sysselsatt hjärnan med olika projekt (t.ex. har lillan fått ett eget rum nu och karln har fått flytta in i klädkammaren), har i princip inte suttit ner från det att jag klivit upp tills jag lagt mig på kvällarna. Ångest är en rätt potent drivkraft, kan man säga. Nu börjar det klarna lite i hjärnan, men det gör fysiskt ont för att jag saknar henne så mycket.
Har hållit träningen rätt hyggligt, åtminstone styrketräningsdelen. När jag väl bestämt mig angående Isola ville jag vara hemma så mycket som möjligt. Utöver styrketräningen blev det ett spinpass i fredags och om jag får plats blir det ett idag också. Imorgon bitti är det dags för PT-pass igen, han sa nåt om sänkta marklyft och jag misstänker att jag kommer vara rätt trött i ryggen efter den timmen.
Välkommen!Hej, kan man hoppa in här som 30 åring?
Jag bröt foten för ett år sen, sålde hästen, var tvungen att ta bort hunden och gick ner i en deprission insåg jag efteråt.
Gått upp 10 kg sen dess och vill få bort dem nu!
Får ont i foten av de mesta men så är det bara! Ska börja innan frukost gå och sen korta sträckor där jag springer så fort jag kan och 20*2 knäböj utan vikt än så länge
Detta är nått som funkar med en 11 veckors valp hemma!
Vad har ni för guilty pleasure?
Nått som kanske ställt till det värst för er?
Jag har energidryck..
1,68 lång är jag och väger idag 72kg. 62 kg är mitt mål!