!)
Idag har jag plockat svamp och gått uppför ett berg och sett på utsikten.
Ikväll blir det en löprunda med en kompis.
Bra jobbat!Sprang Helsingborg maraton idag, tänkte först att jag ska springa snabbare än i Stockholm men den här banan är jobbigare (men superfin och rolig) så jag släppte alla tidskrav och bara njötde sista två kilometrarna sprang vi längs havet och det var så härligt.
Hoppas hunden och foten blir bättre snabbt!Gårdagen blev inte alls som planerat då jag fick åka till djursjukhuset med hundenHon blev kvar i natt så jag vet inte hur den här dagen blir heller. Ska försöka röra på hästarna ikväll iaf. Kanske får till mitt styrkepass ikväll istället. Nån löpning blir det inte för jag vrickade foten (jäkla slappa fotleder) i fredags så jag har rätt ont nu.
Håller tummarna även jag! (och bra simmat både du och @Lillgrådis!)Tack för tumhållningar, tyvärr inga goda nyheter än men vi håller hoppet uppe.
För att vara mer on topic så har jag varit och simmat idag, det blev 1450 m och på så vis gjorde jag klart icaklassikerns VansbrosimDet tog sin lilla tid eftersom jag inte är någon van simmare, och det var jobbigt trots många pauser men det är ett trevligt motionssätt måste jag säga
![]()
Idag har jag plockat svamp och gått uppför ett berg och sett på utsikten.
Ikväll blir det en löprunda med en kompis.