Just ja, tack för påminnelsen!
Ja simhallen kan man allt unna sig, det blir en skön variation![]()
Planerar du att simma i öppet vatten något? Hur vet man ens sträckan då?
Nu gick det att anmäla sig igen så jag är med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja, tack för påminnelsen!
Ja simhallen kan man allt unna sig, det blir en skön variation![]()
Det är jag nog för feg förPlanerar du att simma i öppet vatten något? Hur vet man ens sträckan då?
Nu gick det att anmäla sig igen så jag är medHar velat fram och tillbaka men det blir en kul grej!
Det är jag nog för feg för. Har ingen aning om hur man mäter sträckan, men kan tänka mig att om man jämför tidsåtgången med badhuset så borde man få ett hum
Heja!
Jag är mer rädd för fiskarna än djupetOm du ogillar att simma ut på djupare vatten så kan man simma utmed stranden istället.det jag mycket härom året, var jätteskönt att veta att man bottnar eller är väldigt nära där man kan bottna. Folk kanske undrar vad man sysslar med men äsch, jag simmade vändor fram o tillbaka. Simmade rakt ut ibland men även om jag ju kan simma är det obehagligt att inte veta hur djupt det är tycker jag. Simma utomhus i sjöar är nåt av det bästa jag vet.
Gud vad sugen jag blev på det nu. Sommar tack!
Jag är mer rädd för fiskarna än djupet
Blev biten i benet av en fisk i meterdjupt vatten en gång när jag var sisådär 10 år, och när jag då tittade ner var det ett helt stim med jättestora fiskar omkring mig och min kompis (det är åtminstone så jag minns det, som att dom var typ en halvmeter långa, men i verkligheten kanske dom bara var 20 cm), efter det är det tokläskigt. Jag får verkligen riktig ångest när jag inte kan se vad som finns i vattnet. Hade till och med vissa problem med bassäng ett tag, men det kom jag över efter att ha övat mycket i badhuset på tider då det var så gott som folktomt.
Åh vad tråkigt! Själv älskar jag egentligen vintern, men mitt humör behövde vår nuLåter underbart @LindgrenV, och vilken fantastiskt fin bild! Jag önskar att jag kunde skriva om vårsol jag med, men här tycks vi ha stannat i novemberväder tyvärr![]()
Mitt humör behöver alltid vårÅh vad tråkigt! Själv älskar jag egentligen vintern, men mitt humör behövde vår nu![]()