Nämen en dag då halsvärk, kroppsångest, galna hungerskänslor och spöregn sammanfaller är väl trevligt? Usch, idag är jag inte alls på beach-humör.
Förlåt för gnäll, men jag behövde skriva av mig och ta itu med tankarna lite. Det brukar hjälpa. Gjorde en spoiler av det hela så att jag inte bryter upp tråden för mycket med mitt negativa babbel.
Jag vet att ett rejält träningspass vore bästa medicinen, på alla möjliga sätt och vis, men jag vet inte om jag vågar med tanke på halsen och hur jag känt mig de senaste dagarna.
Samtidigt som tankespökena roar sig för fulla muggar med att tala om för mig att jag minsann har blivit tjock, att jag är värdelös som inte kan äta mindre, att jag måste träna mer och att jag aldrig kommer att bli nöjd med min kropp. Mina komplex får alldeles för stor plats i hjärnan, jag sitter och klämmer och känner på de ställen jag tycker har för mycket fett, och jag känner mig sådär hopplös som man bara gör ibland. Samtidigt som jag inte vill något hellre än att gå hem och äta glass resten av dagen. Logiskt hjärnan, logiskt. 
Förlåt för gnäll, men jag behövde skriva av mig och ta itu med tankarna lite. Det brukar hjälpa. Gjorde en spoiler av det hela så att jag inte bryter upp tråden för mycket med mitt negativa babbel.
Jag vet att ett rejält träningspass vore bästa medicinen, på alla möjliga sätt och vis, men jag vet inte om jag vågar med tanke på halsen och hur jag känt mig de senaste dagarna.