Grattis @zassoo!! Låter som en himla härlig dag!![]()
Tack! Kul med bra träningsvecka, och 5 km på 30 min tycker jag är jättebra jobbat när du inte är i fullt slag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis @zassoo!! Låter som en himla härlig dag!![]()
Fick nyss ett sms av min kollega och vän som är instruktör i bland annat Body pump. Hon sa att jag kunde få komma och gästträna under hennes pass om jag villeAlltså jag är inget fan av gruppträning och Body pump vet jag knappt vad det är för något haha!
Håller alla tummar jag kan för att det går vägen! Är det en del i någon slags klassiker, eller gör du det som ett ensamt lopp liksom? Jag kommer inte ihåg, men kan inte minnas att du pratat så mycket om det förutHimmel och pannkaka alltså... På lördag, LÖRDAG, är det Tjejvättern. Hur mycket har jag cyklat? Typ ingenting. Hur trasiga har mina cykelskor visat sig vara? Rätt så trasiga. Hur ska vädret bli på lördag? Ser ut att kunna bli regn. Som grädde på moset är maken dunderförkyld och följer jag det mönster vi brukar följa så kommer jag bli sjuk ungefär på torsdag. Finns dock chans att jag klarar mig, blir inte sjuk lika ofta som han blir (peppar peppar).
Kommer bli några nervösa dagar nu framöver...![]()
Typ uthållighetsträning med vikterMan har (lätta) stänger och viktplattor och så gör man måååånga repetitioner i takt med musiken. Riktigt jobbigt, inte speciellt bra för styrka men man blir trött
Jag tycker den typen av träning kan vara lite kul emellanåt, tycker du ska testa
![]()
Håller alla tummar jag kan för att det går vägen! Är det en del i någon slags klassiker, eller gör du det som ett ensamt lopp liksom? Jag kommer inte ihåg, men kan inte minnas att du pratat så mycket om det förut![]()
Äh, de ä bar å åk vet du väl!Tack!
Det är en kompis som dragit med mig på en Tjejklassiker, och cyklingen är det enda vi har kvar. Vi har varit väldigt konsekventa i att vara uselt förberedda inför exakt varje delmoment och cyklingen är inget undantag.Vi gillar båda att cykla men är typiska solskenscyklister och solsken har det ju inte varit mycket av den här våren och försommaren.
![]()
Äh, de ä bar å åk vet du väl!![]()
Ah, ja men det tycker jag mig minnas att jag läst något smått kaos-osande inlägg om!Typ så.Det lär inte vara värre än skidåkningen iaf, det var flera timmars total misär.
![]()
Typ så.Det lär inte vara värre än skidåkningen iaf, det var flera timmars total misär.
![]()