Bettproblem

Sv: Bettproblem

Hrm, kan man likna det vid en curbstrap fast den sitter ovanför mulen istället för under? Kan ju vara värt att prova :)! Är ju isf en enkel lösning.
 
Sv: Bettproblem

Ja undefär, se till att den är helt i läder bara :smirk:. Billigt och enkelt att prova iaf!
 
Sv: Bettproblem

Så har jag haft på min häst och det funkar bra för ändamålet! Tog en aachenrem och hade ett ludd på den.
 
Sv: Bettproblem

Jo, det är klart :)! Har nog någon läderrem som inte används någonstans. Återkommer med resultat när jag provat.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 049
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 058
Senast: Bri
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 021
Senast: mars
·
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp