Beckie Trådstartare 20 Mar 2008 #21 Sv: Bettproblem Hrm, kan man likna det vid en curbstrap fast den sitter ovanför mulen istället för under? Kan ju vara värt att prova ! Är ju isf en enkel lösning.
Sv: Bettproblem Hrm, kan man likna det vid en curbstrap fast den sitter ovanför mulen istället för under? Kan ju vara värt att prova ! Är ju isf en enkel lösning.
N nordbo 21 Mar 2008 #22 Sv: Bettproblem Ja undefär, se till att den är helt i läder bara :smirk:. Billigt och enkelt att prova iaf!
Sv: Bettproblem Ja undefär, se till att den är helt i läder bara :smirk:. Billigt och enkelt att prova iaf!
E Egonson 21 Mar 2008 #23 Sv: Bettproblem Så har jag haft på min häst och det funkar bra för ändamålet! Tog en aachenrem och hade ett ludd på den.
Sv: Bettproblem Så har jag haft på min häst och det funkar bra för ändamålet! Tog en aachenrem och hade ett ludd på den.
Beckie Trådstartare 21 Mar 2008 #24 Sv: Bettproblem Jo, det är klart ! Har nog någon läderrem som inte används någonstans. Återkommer med resultat när jag provat.
Sv: Bettproblem Jo, det är klart ! Har nog någon läderrem som inte används någonstans. Återkommer med resultat när jag provat.