Bukefalos 28 år!

Bettproblem

Sv: Bettproblem

Hrm, kan man likna det vid en curbstrap fast den sitter ovanför mulen istället för under? Kan ju vara värt att prova :)! Är ju isf en enkel lösning.
 
Sv: Bettproblem

Ja undefär, se till att den är helt i läder bara :smirk:. Billigt och enkelt att prova iaf!
 
Sv: Bettproblem

Så har jag haft på min häst och det funkar bra för ändamålet! Tog en aachenrem och hade ett ludd på den.
 
Sv: Bettproblem

Jo, det är klart :)! Har nog någon läderrem som inte används någonstans. Återkommer med resultat när jag provat.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
872
Senast: Linda_A
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 092
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 245
Senast: Bri
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 833
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp