Bild och fakta om din häst

Gloria95

Trådstartare
Som rubriken lyder; lägg ut bilder och berätta gärna lite om era hästar/ponnyer :rofl: Man måste inte lägga ut en bild om man inte vill det men det vore väldigt kul med lite fakta iallafall :up:
Min egna ponny köpte jag för inte alls längesedan... Bara några dagar sedan men jag älskar honom redan. Han är en korsningsponny men vi vet inte med vilka raser, han är dock registrerad som svensk ridponny och hans föräldrar som tysk ridponny. Han kommer som sagt från tyskland från början men har bott i Sverige i stort sett hela sitt liv. Han är 20 år men en riktig charmör och pigg och fräch för sin ålder. Jag köpte honom som läromästare till mig då jag behöver en sån snäll och trygg ponny :o Men ahh, detta är min ponny så skriv gärna lite om era och lägg gärna upp en bild :grin:
 
Har ingen bild..

Men har en medryttar häst en nordsvensk travare som är extremt speciell men så mysig personlighet han älskar kärlek men har lite små ticks att han måste stegra innan han går in i spolspiltan och testa 3ggr om det går att slippa men sen gå in som att inget har hänt och sen måste han känna sig trygg och lära känna människan innan man hanterar honom men när han väl känner en då är han en extremt snygg häst
 
Låter som en toppen häst!!! ;) Mina föräldrar har travhästar som jag hjälper till med, dom är verkligen väldigt trevliga hästar... :love: Fast det är ju såklart från individ till individ, men din medryttarhäst verkar ju som en häst man lär sig mycket av och säkert jätte snygg och söt :)
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 142
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag och min syster har för ett tag sen börjat leta vår första egna ponny, men det har tyvärr inte gått så bra hittills. Det var från...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
14 525
Dressyr Frågar här bland alla duktiga, fast jag rider islandshäst. Jag har köpt en ny islandshäst som i grund och botten är mkt välriden (7 år)...
2
Svar
27
· Visningar
4 148
Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
21 828
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp