Bildtråd-valpar!

Jag tror väl att en GD blir högre, men att dom väger ungefär lika mycket. Eller så yrar jag i nattmössan nu :o Har bara träffat 2 st och det var jättelänge sedan nu.

Skrev du fel i första eller andra inlägget? Står 9 månader, sen 7 månader :D
September 2003 är min född i alla fall :)

Eftersom jag inte orkar ta mig till Vet och väga henne på vågen ska jag prova med ditt tips senare idag! Ska bara pallra mig hem till mamma och hämta en till våg.. Jag gav upp att bära henne lite över 20 kg tung.. Det var bara knepigt för jag orkade vikten, men alla dessa långa ben som var överallt.. :crazy: :D
Nu kan jag inte rubba henne från golvet, om jag måste lyfta hela hunden :o
 
Ja jäkl... då skrev jag fel. 7 månader är han, född 19/11.

Funkar jättebra med två badrumsvågar, bara att plussa ihop kilona. Lättast är det förståss om man är två personer också.
 
Varför ska man vara 2 personer för?
Min hund går upp på allt och står stilla om jag ber henne, så var det så du menade är det lugnt :)

Glömde ÅTERIGEN vågen hemma hos mamma, så jag ska försöka banka in det i mitt huvud idag istället. Men känenr jag mig själv rätt såå.. ;)
 
Du ska bara ana hur ofta vi har fått höra den frågan.. :rofl:
Fast vi har också hört att hon ser ut att vara en grönlandshund, leonberger, isländsk fårhund, siberian husky m.m.
Häromveckan var det någon som frågade om hon var en Schäfer. Hrm, en del verkar gissa hejvilt.. :crazy:

Nej, hon är ingen gråhund, men vi vet att hon har vissa likheter. Hon är en Eurasier. :)
 
här e min vilding Ludvig (Grönankar) haha

2576026.jpg

2752685.jpg

2752669.jpg


just nu är han jättebillig, han är helt hemsk!! han har bla huggit mej i huvve :smirk:

nästan 11 v. gammal engelsk springer spaniel
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 749
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 003
Senast: mackan
·
Hundhälsa Ni som tycker det är fruktansvärt att ens fundera på att avliva kan sluta läsa.... Jag har en 3 årig tik, mycket stressad för...
Svar
12
· Visningar
5 553
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 384
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp