Bisolvon vid ägglossning?

_saga_

Trådstartare
Jaghar läst på annat internetforum där det diskuteras kring användandet av bisolvon för att bli gravid.
Bisolvonet ska göra sekret ännu tunnare och spermierna ska få lättare att simma upp.

Hur bra kan det egentligen vara att ta ett läkemedel som inte är till för just det som man då använder sig det för?
Har ni hört nåt om Bisolvon?

Sv: Bisolvon vid ägglossning?

Jag har en kompissom testade tricket och blev gravid efter att ha försökt länge, men det kan ju ha varit slumpen oxå. Barnet är 8 år idag :). Tror i a f i nte det är farligt im man bara btar rekommenderad mängd - man hade ju lika gärna kunna ha slemhosta.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 363
Senast: Johanna1988
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
13 345
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 268
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 984
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka