Blank skärm

Sv: Blank skärm

Min kamera ligger inte under Skannrar och kameror och går inte att få tag på därigenom. Men MSN känner till den och kan använda den. Och som tur är så kommer en blå lampa igång samtidigt med kameran. Så jag litar på den. Men surfar nog påklätt ändå... :crazy:
 
Sv: Blank skärm

haha jag gjorde en skön grej, satt med morronrock å chattade med en kille på jobbet... så tappade jag en grej på golvet (hade datorn i knät), böjer mig fram för å ta upp den å hör ett "neeeejjj vad gööör duuuu?" :rofl:
morronrockar sitter ju rätt löst, så han fick ju kameravinkeln rätt in i den å såg (höll väl på) å se både det ena å andra :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
606
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 186
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 373
Senast: hastflicka
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 485
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp