Ja hen hade uppenbarligen lätt för potträning och var redo, vi gjorde ett försök 2 månader tidigare som vi backade från. Det jag vänder mig emot är att ”man” ”rekommenderar” olika saker inom område där det inte finns så mycket rekommendationer. Just för att det oftast löser sig till slut för de allra flesta. Det enda jag vet att ”man” faktiskt rekommenderar är att inte vänta för länge och att risken för förstoppning och urinvägsbesvär ökar ju längre man väntar. Sen om det funkar bäst att gå helt naken, ha underkläder, byxor eller både och vet vi ju liksom inte. Samma med föräldrar som lägger hela semestrar på potträning och knappt kommer iväg hemifrån. Det blir en jättegrej av något som faktiskt inte behöver bli så jobbigt, och som någon annan skrev får man torka mindre kiss på golv om barnet har byxor, men rekommenderar en egen tvättmaskin… jag har haft barn i min närhet som haft mycket svårare för att avbryta sig än vad mitt barn hade, men det är ju liksom ingen big deal, däremot tycker jag att
@sthu ska skaffa fler kalsonger/underkläder oavsett om de nu inte har så många. Det kommer behövas sen.