Body shaming och skol av slutnings kläder

Som endel kanske vet så är ett av mina mål att jag ska gå på skol av slutningen. Eller inte GÅ men vara med.
Men iallafall så jag har börjat kolla lite på kläder till det. Och det är JÄTTE svårt. För som ni kanske vet så har jag rullstol. Så det måste vara nåt som är skönt att sitta i och så. Och jag vill ju ha nånting fint och somrigt men jag vet inte vad.
Och även fast jag försöker att inte tänka på det så är det massa body shaming tankar och sånt. Både som andra har sagt eller skrivit och som jag har läst och bara ändå.
Men somexempel så tycker jag att det är fint med en crop top och några byxor. Och jag VILL kunna ha det men då börjar jag tänka typ tänk om nån glor ifall den är ur ringad eller ifall det blir som en fett valk för jag sitter helatiden och massa sånt.
Och med klänningar så kanske dom är förkorta så nån äckel gubbe glor och försöker se trosorna eller nånting.
Och jag TYCKER att det inte är mitt problem utan det är äckel gubbarna som är ett problem och dom som tänker neggativt om nån har en fett valk eller nåt. Men ändå så blir jag skit skit o säker om jag skulle våga ha tillexempel en kort klänning eller en crop top eller nåt. För tänk OM nån äckel gubbe skulle glo eller att nån skulle tycka att jag in bjöd till att tafsa eller nåt? Då skulle det kännas jätte mycket som mitt fel och som att jag borde ha fattat att det skulle hända ifall jag hade såna kläder.
Så det skulle vara som tryggast att ha mjukis byxor och en hoodie bara somvanligt men jag blir typ arg också att jag känner så. För jag VILL våga ha typ en mini kjol och en crop top om JAG vill det och inte att jag inte vågar pågrund av hur andra skulle tycka och kolla och sånt.
Dethär kanske var jätte konstigt skrivet men jag vill bara få ut lite om mina tankar om det och att det är skit svårt att hitta några bra kläder till skol av slutningen!
 

Jag absolut älskar byxorna i den första posten! :love: Tillsammans med koftan/boleron känns det dessutom som en oufit som går att använda hela sommaren både till vardags och fest, bara att kombinera med olika linnen och topar.

Klänningen var ockå väldigt sommarfin!
 
Jag absolut älskar byxorna i den första posten! :love: Tillsammans med koftan/boleron känns det dessutom som en oufit som går att använda hela sommaren både till vardags och fest, bara att kombinera med olika linnen och topar.

Klänningen var ockå väldigt sommarfin!
Okej ❤️ Jag tycker också att dom är jätte fina och dom har jätte fina färger och så! Men detenda är om det är konstigt att köpa på barn av delningen men egentligen så borde det inte spela nån roll sålänge som jag kan ha dom.
 
Okej ❤️ Jag tycker också att dom är jätte fina och dom har jätte fina färger och så! Men detenda är om det är konstigt att köpa på barn av delningen men egentligen så borde det inte spela nån roll sålänge som jag kan ha dom.
Det spelar absolut inte någon roll. Min första flickvän handlade fortfarande en del kläder på barnavdelningen när vi närmade oss tjugo, hon var väldigt petit och hittade ibland sådant hon gillade där. :)
 
Det spelar absolut inte någon roll. Min första flickvän handlade fortfarande en del kläder på barnavdelningen när vi närmade oss tjugo, hon var väldigt petit och hittade ibland sådant hon gillade där. :)
Okej ❤️
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.
Tror det skulle bli jättefint även i rullstol, den var verkligen fin! Vit kofta och vita skor så blir det ju både somrigt och skolavslutningskänsla!
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.
Jättefin 😍
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.
Den ser jättefräsh, ung och somrig ut! Bekväm också! Superfin!
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.

Åh, den var fin :up:
 
23058516-ygUEdrsO.jpg

Jag fick upp reklam för denhär klänningen nu som jag tyckte var väldigt fin! Men detenda är att jag HELST skulle vilja ha blått eller vitt men kanske kan ha den klänningen och vita skor och en vit kofta ifall det är kallt eller vad tycker ni? Och tror nu att den skulle vara fin även fast man har rullstol så den syns ju inte lika som ifall man står.
Superfin 😍
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske är ett känsligt ämne så varning för det då. Och endel tycker säkert att jag är jätte dum men det är en sak som jag inte...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 628
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 249
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 516
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 002
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp