Bränna DVD?

S

silverblom

Har filmat från en hopptävling och vill nu bränna över på skiva så det går att kolla på våran gammla DVD vilken fil ska man välja då?
 
Sv: Bränna DVD?

Vilken fil man ska välja? Ehm, VOB-containers, MPEG2-filmformat med AC3- eller PCM-ljud. Se guider här beroende på vad för format du utgår från.
 
Sv: Bränna DVD?

Förstår nog inte riktigt om man går in på filmen står det: filtyp-Windows Media-fil för ljud/video (.wmv) och sen när man ska bränna står det olika alternativ, vad ska jag välja då så den går att se på min gammla DVD?
 
Sv: Bränna DVD?

jag brukar bränna allt som "data-dvd" men det förutsätter ju att man har en spelare som tar dom flesta format! du säger at din är gammal så frågan är om den tar sånt. du måste nog konvertera med dvd-santa e.d innan du bränner..
 
Sv: Bränna DVD?

Hur konverterar man med dvd-santa e.d?? DVD spelaren är väldigt gammal så den tar inte speciellt många format, bara dom enklaste.
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
626
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: lytesout95
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 274
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
946
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp