Britter njuter av svensk sommar

MissFideli

Trådstartare
Nja, lite överdrivet dom är ju födda i Sverige båda 2. Men njuta kan man göra för det.
balkongmys.jpg


Sen en lite söt bild på mor och dotter som sussar sött i sängen
snark.jpg
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

vilka snyggingar... och vad skont det sag ut!! Vill ocksa ha svensk sommar juh :p
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Härliga katter du har! :love: Ser mysigt ut.
Var bara tvungen att lägga in en bild på min chokladfläckiga Britt, Herkules. Kompisen Leija är oxå me å trängs!
Herkules & Leija
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Åh, vad roligt med fler britter! Berätta gärna mer om den, jag är tokig i stammar :p
PM:a om du inte vill lägga ut här.
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Det är bara killen som är Britt, tjejen kommer från Kattkommando Syd, en organisation som hjälper och omplacerar hemlösa/vanvårdade katter. Tyvärr så har inte jag Herkules stamtavla, :( förra ägaren har kvar den, men jag vet att han egentligen heter Loverboy och kommer från en uppfödare i Skåne. Han köptes av en annan uppfödare för att användas i avel, men växte inte till sig ordentligt, så han bor här hos mig. Nu är han stor och fin och ska troligtvis bli pappa till ett par kullar. :) Vad har du för några? Britter är en underbar ras! :love:
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Tycker jag känner igen honom. Kan ha komma från S*Kastanjeback's tro? Har du honom på foder nu då eller är han din?

Mina är mor och dotter. Den svartvita heter S*Iliadens Yoga och är född strax utanför Örebro. Den lila heter S*Lisuanto's Abiding Addiction "Abbie" och är min egen uppfödning.
Jag är supernöjd med britten som ras. Mina är rätt busiga av sig, men det tycker jag bara är kul. Mycket prat också, speciellt den lila. Hon snackar mest hela tiden.

Köpte Yoga för avel, men det blev tyvärr bara en kull. Hon har fått humörproblem av p-piller och blev sämre efter kullen, så hon kastrerades och jag behöll Abbie som var enda lila flickan i kullen (dom andra 2 var blåvita). Min inriktning skulle ju vara choklad/lila, så det passade perfekt. Tyvärr visade sig Abbie ha patellaluxation, vilket är ärftligt, så hon är kastrerad. Himla tråkigt, jag är så nöjd med hennes utseende. Yoga vill inte ha hit nån ny (vi har haft många heta diskussioner om det), så jag får vänta med ny tills hon inte finns mer. Då blir det troligen en chokladpadda eller möjligtvis en cinnamon. Cinnamon kanske hinner bli godkänd tills dess, vi får se.
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Nu kom jag på, han är från S*Bokbackens va? Ligger ute på deras sida som avelshane.
 
Sv: Britter njuter av svensk sommar

Japp, de e han. Får se om någon vill ha bebisar efter honom? Skulle va väldigt roligt! Själv skulle jag vilja ha en hona att ta ett par kullar efter, en choklad. Men det får vänta, duger gott med två busar :bump: i lägenheten!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 880
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Jag har varit till två olika veterinärkliniker senaste månaden och på båda ställena fick vi träffa veterinärer som ganska nyligen kommit...
2
Svar
27
· Visningar
3 660
Senast: Grazing
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva lite här för jag har ganska så mycket ensam känslor och då känns det som det iallafall hjälper lite att skriva här...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 759
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 618
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp