Sv: Brs 2010

Jag kom oxå in på BRS 2010!:D längtar! grattis ni andra som kom in oxå:D ska bli kul att ses i Januari:)

Yeay, Bukepakten blir större :D! Haha. Vem på listan är du :laugh:?

Jag e Petra :) själver? :)
Kul det ska bli! :laugh: sitter typ redan och funderar på vad ja ska packa, lol ^^ 4mån kvar känns asa länge, ja vill åka nue! :D

Åkte ngn av er på newmarket resan och redan varit där och kollat ?

Ohh, vad kul med en till här som ska gå på skolan :D

Jag vill både tiden ska gå snabbt och långsamt. Vill liksom komma dit nu, men samtidigt finns där vissa saker jag inte vill lämna här hemma... :p Men det ska bli sjukt kul!

Jag har aldrig varit där i alla fall, blir helt nytt.
Väntar bara på mejlet med tips för flyg och allt sont så man kan boka biljetten.

Jösses! Har ni börjat planera redan :o haha, jag kommer väl som vanligt boka flyg en vecka innan och packa kvällen innan:p

Haha, jag är Malin :laugh:. Jag kom på mig själv igår att skriva packlista men det var lite väl i förväg tyckte jag :p. Fast planera kläder för ett år i England kommer ju inte bli det lättaste. Men usch vad jag längtar till det problemet :D

Ni kommer ha så roligt där! Att åka till BRS är nått av det roligaste jag gjort i hela mitt liv :laugh:

No way :eek::D! Jo, det är klart men ändå, man vill ju ha med sig sina saker hemifrån också :laugh:.

Åh det tror jag säkert :laugh:! Kan du inte berätta lite för oss så att längtan blir ännu starkare ;)?

Haha, så kommer någon sådär med halvpackad väska och hälften hemma så är det du? :p

Silverfalk:
Men alltså man brukar väl bara få ha 15-20kg med sig? Jag kommer ha minst 10kg övervikt. Bara skorna väger ju massor. Lär få köpa ny hjälm och sont när jag kommer ner där :P Inte en chans det får plats.

fisloppan: Ja, berätta! Verkar vara omöjligt att få ur fakta ur de som redan varit där nere :)

Japp troligen:p tur då att de finns affärer där:D
Men hjälm och väst skulle man väl få låna där? Har för mig att jag läst det nånstans.. Det lär väl stå i infon vi får längre fram isf.

Jag är duktig på att byta kläder ofta så känner på mig att jag lär få köpa endel nytt även om väskan lär vara överfull ^^
Och jag måste lära mig hur en tvättmaskin fungerar :O Märkt jag bott hemma hela livet :p
Men det är också sonna problem man längtar till :D

Jo, fast när man sen börjar hos tränare måste man väl ha eget? Min väst ska jag iaf ha med mig. Men hoppas man får all son info snart!

min väska lär oxå va överfull ^^ hehe

Ni som ska med kan ni inte berätta lite om er? va ni kommer ifrån, galopperfarenhet? ska bli kul å träffa er sen i england:D

Va typ 1år sen jag red galopphästar senast, så funderar på att hitta ngn tränare jag kan rida hos några veckor innan kursen är. Vilka gjorde ni eran praktik hos?
:)

Haha! Får hoppas vi får nån ledig tid till shopping då:p Tvättmaskin är enkelt, man häller tvättmedel på kläderna och trycker på "start" :D
Ahh, sant. Men jag köper nog väst o hjälm där ändå, mina är så klumpiga..

Ja visst ska det bli kul att träffa alla svenskarna :laugh:.
Jag är då Malin, 19 år och bor i närheten av Täby Galopp där jag också jobbar. Har hängt hos tränare Malmborg sedan hösten 2005 då jag praoade där och fastnade :p.
Det är ett år sedan jag satt i en galoppsadel så ska försöka få lite träning med Plastic Wonder om jag kan få någon mer kunnig att hjälpa mig lite. Aldrig fel att träna upp benmusklerna innan :).

Haha, lät ju inte för avancerat :p
Jag älskar min väst (a) Men hjälm behöver jag ny. Och känns jobbigt att släpa med en ner, bättre att köpa där (a)

Olymphia:
Jag är Christina Brodin (hur håller de isär de med lika namn där nere?), är 20år och bor utanför Malmö. Jag har inte så stor erfarenhet. Hade 1,5 månads praktik i ett mindre galoppstall.
Ska bli super kul att träffa alla. Men känns som alla bor i stockholms trakten :O

Silverfalk: Jag tränar mina benmuskler på ponnyn. Hon får agera galopphäst någon gång i veckan ;)

Jag är den andra Christina, kommer från Hudiksvall. Har haft 2 månaders praktik i somras, men ska försöka få nån månad till i höst!

Chriistiina: Nepp de är superlätt!
Och hur de håller isär vet jag inte. Jag brukar kallas Stina, de kan vi köra på:laugh:

Någon mer som hoppa lite av glädje idag när kuvertet från BRS kom?
Börja undra om där inte skulle komma mer info snart... så kom det :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 877
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
694
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
777
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?