Om det var hackigt i förmiddags så är det helt vidrigt nu.Har inte fått se någonting sedan kl 16. Undrar om det är för många som tittar?
Det måste vara vajsing på ditt internet, funkar felfritt här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det var hackigt i förmiddags så är det helt vidrigt nu.Har inte fått se någonting sedan kl 16. Undrar om det är för många som tittar?
Det måste vara vajsing på ditt internet, funkar felfritt härOch jag stängde för 15 min sedan och öppnade upp igen nu - Felfritt utan lag.
Berätta gärna vad ni ser... Lexington såg fin ut, men jag såg bara ett språng...![]()
Jag gillade verkligen också Conthinder! Favorit hittills men tycker fortfarande att han såg lite låst ut över korset alt. stel efter en lång vecka men det har jag svårt att avgöra eftersom jag inte såg honom i början av veckan.Jag tyckte Conthinder såg jättefin ut! Diero Lux såg också trevlig ut, men ser lite för kort ut i ryggen för att vara aktuell för min donna i framtiden.![]()
Jag gillade verkligen också Conthinder! Favorit hittills men tycker fortfarande att han såg lite låst ut över korset alt. stel efter en lång vecka men det har jag svårt att avgöra eftersom jag inte såg honom i början av veckan.
yes Dylan och Nabab hästen är kvar.Visst ligger de lite efter i tidsschemat? Har fått igång stationära datorn och där fungerar det bra, men jag har inget ljud.Visst är det två hingstar kvar av 4-5 åringarna?
Visst ligger de lite efter i tidsschemat? Har fått igång stationära datorn och där fungerar det bra, men jag har inget ljud.Visst är det två hingstar kvar av 4-5 åringarna?
yes Dylan och Nabab hästen är kvar.
Lite kul att den franska hästen faktiskt ser bättre ut med ryttare nr 2 än med den första. Sensation verkar ha avbrutit.
hahahha... test ryttaren sa att den franska var som köra en diesel lite trött i början
men jag håller med ljudet är mycket dåligt!