Bruksprovet 2020

Jag tycker det ska bli väldigt spännande att se Coventry Moon! Gillade hans far väldigt mycket, tyvärr blev han inte så gammal och hann bara få 44 avkommor i Sverige. Mödernet ser inte så pjåkigt ut det heller.
 
Tråkiga hopphästar hittills om man bortser från Lövstas, men varken El Barone el Dom Perignon känns som "nya". Hip Hop - Cortez känns som en bra kombo!
 
Tråkiga hopphästar hittills om man bortser från Lövstas, men varken El Barone el Dom Perignon känns som "nya". Hip Hop - Cortez känns som en bra kombo!

Stoet som är mamma till Hip Hop: är (var) riktigt fin (dubbeldiplom som treåring med 9-10 i hoppning). Hennes mamma i sin tur är ett fullblod som ligger bakom både Liberace for U och en massa fina dressyrhästar som kommer från Värmlandsskogen. Så de är både rörliga hoppar bra.
 
Stoet som är mamma till Hip Hop: är (var) riktigt fin (dubbeldiplom som treåring med 9-10 i hoppning). Hennes mamma i sin tur är ett fullblod som ligger bakom både Liberace for U och en massa fina dressyrhästar som kommer från Värmlandsskogen. Så de är både rörliga hoppar bra.

Jaha där ser man! Jag har inte ens bluppat den :). Vore ju jättekul med en Hip Hop-son.
 
Oh, en ny fullblodshingst! Aces Star f.-07, tjänat drygt 1,6 miljoner på galoppbanan. 32 reggade fbl-avkonmor. Vet någon något mer om den?

Enligt Ridsport ska också C-Future komma och försöka få sitt slutgodkännande.
 
Oh, en ny fullblodshingst! Aces Star f.-07, tjänat drygt 1,6 miljoner på galoppbanan. 32 reggade fbl-avkonmor. Vet någon något mer om den?

Enligt Ridsport ska också C-Future komma och försöka få sitt slutgodkännande.
En skimmelhingst. Intjänade pengar 1,6 milj. Bland annat tvåa i Svenskt Derby
 
Aces star
 

Bifogade filer

  • 467AC2F5-DF63-49BE-B4DC-D52A5469C910.png
    467AC2F5-DF63-49BE-B4DC-D52A5469C910.png
    127,7 KB · Visningar: 222
Nu har Schockemöhles hingstar dykt upp, det verkar som att Donato (f.-15 De Niro-Totilas) ska visas igen. Därtill är det Cornetto de Lys PS (f.-15 Cornet du Lys-Centadel) och två odöpta, en f.-17 e. For Pleasure u. Cathleen-Cassini I och en f.-16 e.Chacoon Blue u. Sadonna-Sir Shutterfly.

(Gissar på namn i stil med Forsini och Chatterfly :D)
 
Behöver inte Otard van 't Roosakker visas upp? Han har ju ett interimistiskt gdk-19. Eller räcker det att han är gdk i andra förbund (BWP och Zangersheide om jag minns rätt) ?
 
Nu har Schockemöhles hingstar dykt upp, det verkar som att Donato (f.-15 De Niro-Totilas) ska visas igen. Därtill är det Cornetto de Lys PS (f.-15 Cornet du Lys-Centadel) och två odöpta, en f.-17 e. For Pleasure u. Cathleen-Cassini I och en f.-16 e.Chacoon Blue u. Sadonna-Sir Shutterfly.

(Gissar på namn i stil med Forsini och Chatterfly :D)

For Cassius och Chaccon´s Fly PS blev det :)
For Cassius stam gillar jag mycket, blir han godkänd så hoppas jag att han står i Sverige i år.
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 411
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 797
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 383
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp