Bruksprovet 2020

Litet antal med intressanta stammar. En bifråga men en sak jag tänkt på i flera dagar nu som ni kanske kan hjälpa mig med. Arnold Assarsson visade en Kannanhingst för tvåbarnsmamma sen tror jag det var. Jättefin men jag minns inte vad den heter!Den blev godkänd!
 
Litet antal med intressanta stammar. En bifråga men en sak jag tänkt på i flera dagar nu som ni kanske kan hjälpa mig med. Arnold Assarsson visade en Kannanhingst för tvåbarnsmamma sen tror jag det var. Jättefin men jag minns inte vad den heter!Den blev godkänd!

Knockout RMH

Det var den finaste det året minns jag att jag tyckte
 
Jag är nog mest pepp på Quercus😊.

Vilka är det som testrider dressyrhästarna i år?
Den tyckte jag också såg intressant ut :)

Två For Romance-avkommor till start, nu blev bruksprovet lite mer intressant :angel:
Visst var det du som också hade en FR-avkomma? Jag lär ju inte använda någon av sönerna om dom blir godkända men dom vore roliga att titta på. Han verkar typa sina avkommor enormt, hoppas dom är vettiga i psyket också. De avkommor jag har sett live har varit extremt lika min egen.
 
Den tyckte jag också såg intressant ut :)


Visst var det du som också hade en FR-avkomma? Jag lär ju inte använda någon av sönerna om dom blir godkända men dom vore roliga att titta på. Han verkar typa sina avkommor enormt, hoppas dom är vettiga i psyket också. De avkommor jag har sett live har varit extremt lika min egen.
japp jag har en liten Formidabel som huserar i Födda -17-tråden. Ska visas på Bollerup på Treårs om allt går som det ska. Vi har inte kommit så långt men han skrittas uppsuttet nu. (förlåt för OT). Ffa har han For Romance-öron. och han är inte så "djup" i bröstkorgen, snarare hög och smal. Upplevs mindre än de 164 han är mätt till.

Min är bra i psyket, reaktiv och känslig. Men inte dum, snarare lite ängslig. Han vill göra rätt hela tiden och visar bra förtroende för de som hanterar honom.
 
Jag kan tyvärr inte åka då jag jobbar. Bor i Skåne så det var lättare för mig när det var på Flyinge. Vilka här planerar att åka så att man kan få lite uppdatering?
 
Jag kan inte hitta någon länk till katalogen som PDF på swb.org, är jag blind eller har de FORTFARANDE inte lagt upp den?
 
Tror inte det blir något bruksprov för min del i år, ingen jag frågat ska dit o det blir lite tråkigt o åka dit själv :(
 
Om någon har plats över i bilen påvägen upp och ner på söndagen, så får ni hemskt gärna skicka PM, Bor ca. 30 min från Gbg. 🙏🍀🐴
 
Jag kom inte iväg i dag pga jobb, men åker i helgen. Nu sätter väl prestationshingstarna igång när som helst?
Någon på plats? :)
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 397
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 784
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 383
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp