Bruksprovet 2020

Jag blev osäker när jag gick in på Equisports sida. Måste man betala för att se bruksprovet i helgen? Så har det inte varit tidigare år. Jag hade hoppats kunna se Zafferano på fredag...
 
Cujo f.-05 e:Cayetano L-Friedenstraum I är anmäld. Vet någon något om honom?

Han har en andra placering i 160 som bäst och tävlat i stort sett under hela sin karriär, är godkänd i 2 förbund sen tidigare i Tyskland. Därför han går som prestationshingst =) Tävlas och visas av en junior (blir 18 i år) de har placeringar i 140 än så länge.
 
Han har en andra placering i 160 som bäst och tävlat i stort sett under hela sin karriär, är godkänd i 2 förbund sen tidigare i Tyskland. Därför han går som prestationshingst =) Tävlas och visas av en junior (blir 18 i år) de har placeringar i 140 än så länge.

Young rider rättade min syster mej, så han fyller 19 i år ..
 
Såg precis nu att Filke's Red Fury avbrutit också. Såg någon honom igår? Det stod på Ridsport att nämnden hade bedömt honom som väldigt spänd.
 
Ja han var hopplöst spänd. Det var flera iofs men honom var det synd om. Inte så lätt att vara bebis alltid.
Nä, fyra år är inte gammalt, förstår att de blir stissiga i det här sammanhanget. Trist, jag tycker han är fin. Han kanske får bli tävlingsvalack (eller göra ett nytt försök när han morskat till sig lite).
 
Av de jag såg igår gillade jag båda Lövstas, Dom Perignon och den andre som lät rysk (minns inte namnet men efter Eldorado v Zoeshoek). Laidback Luke var också ganska studsig men väldigt fin och bra modell. Båda VDL-hingstarna väldigt välridna men inte så mycket woaw-känsla för mig personligen.
 
Gått igenom exteriörbilderna och tycker: Sorrento HQS är trevlig och intressant stam. For Cassius väldigt vacker och jag gillar For Pleasure. Saint Louis snygg ädel dressyrhingst i min smak rent exteriört. Laidback Luke fin i kroppen. Capriolo VDL väl sammansatt kropp, härlig blick, tendens till bockhov vä fram eller står han bara konstigt?. Local Hero vore kul med en godkänd Hip Hop son, spänd på hur han hoppar!. Aces Star xx modellen borde passa ridhästvaveln, inte så stor
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 644
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 970
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 422
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp