Bukeromanen ....

Sv: Bukeromanen ....

... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag tyckte att det behövdes en hästbok även för vuxna.

Så här skrev jag i efterordet (bl.a):

"Jag vill också passa på att tacka alla användare på diskussionsforumet Bukefalos, en internetsida för hästintresserade. Det har blivit många skratt, tårar och vilda diskussioner genom åren, om allt från toapappersvikning och blå mikrougnar till ytterst seriösa och livsavgörande ämnen. Genom era diskussioner har jag lärt mig mycket, inte bara om hästar utan även om att vara människa. Framför allt har er generositet vid speciella krissituationer inspirerat mig.
Jag vill poängtera att alla personer och situationer i den här boken är påhittade och ett resultat av min fantasi."

Men eftersom de flesta av er antagligen inte kommer att läsa efterordet så lägger jag ut det här!:p

Jag är väldigt glad och lycklig över min första vuxenroman.:D

Och nu har boken kommit i pocket - tänk vad tiden går! :)

Nu håller jag på med en vuxendeckare där huvudpersonen förstås har häst ....;)
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag hänger inte så jättemycket på Senior, så jag har faktiskt missat den här tråden.

Läste igenom hela nu ikväll och provläste boken. Blev betagen! :D

Till min glädje precis samma dag som den kommit som pocket också, gillar det bättre än tunga, inbundna böcker. ;)

Den här boken kommer jag att läsa!
Typiskt att jag nyss börjat på en annan bok, men den kanske jag hinner läsa ut innan jag får "Bukeboken". :)
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag hänger inte så jättemycket på Senior, så jag har faktiskt missat den här tråden.

Läste igenom hela nu ikväll och provläste boken. Blev betagen! :D

Till min glädje precis samma dag som den kommit som pocket också, gillar det bättre än tunga, inbundna böcker. ;)

Den här boken kommer jag att läsa!
Typiskt att jag nyss börjat på en annan bok, men den kanske jag hinner läsa ut innan jag får "Bukeboken". :)

HELA tråden?! Jisses!:D
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har precis läst ut "du och jag och vi"! Den fängslade mig precis lika mycket som Klara böckerna fängslade mig när jag var barn! Tack för att du är en sån bra författare :heart
 
Sv: Bukeromanen ....

Jag har precis läst ut "du och jag och vi"! Den fängslade mig precis lika mycket som Klara böckerna fängslade mig när jag var barn! Tack för att du är en sån bra författare :heart

Åh vad glad jag blir!

Det är konstigt, men det känns faktiskt konstigare att se sin bok som pocket än som inbunden bok. Fattar inte varför? Ser liksom så liten och skyddslös ut på pocketshop ...:)
 
Sv: Bukeromanen ....

KL

Och jag håller på och läser. Fick den av en av mina elever som sommarpresent. Signerad till och med:D
 
Sv: Bukeromanen ....

blir det någon ljudbok av den, då?

Just nu önskar jag att det fanns, då jag fördriver nätterna med just såna via storytel medan jag jobbar...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp