Bukefalos 28 år!

Buketräff Borlänge

Sv: Buketräff Borlänge

Mitt jobb är ju rubbat (planeringsmässigt) som vanligt... så jag kommer nog inte vara säker på att det kommer att fungera för mig tidigare är ca 2 dagar innan... så om det funkar för alla andra siktar jag på 23/3.
 
Sv: Buketräff Borlänge

vad är ni sugna på att göra för något då? Bowling tycker jag är roligt, men jag är värdelös (men vissa gånger kan det slå till och jag är grym ) på det, men det kan ju fortfarande vara roligt ändå :D


Någon som har något annat förslag på aktivitet?
 
Sv: Buketräff Borlänge

Nä bowling blir väl bra annars får ni komma och kolla när jag rider för jag har fått en tid kl14.15 på lördag ;)

Nä men runt 17 passar nog bäst för mig så jag hinner bli klar efter ridningen :)
 
Sv: Buketräff Borlänge

Jag kan ju sitta där med mitt ben i högläge och coacha er i bowlingen! Har ju viss vana av sånt också... :D
 
Sv: Buketräff Borlänge

*kl*

Jag älskar mina chefer... NOT. Dvs jag kommer inte att kunna vara med på lördag :mad:

Fast det är ju bra att få jobba :)
 
Sv: Buketräff Borlänge

kl

Jag är helt socialt inkompetent och har en fantastiskt välutvecklad förmåga att stirra ned i knäet och efterlikna en detalj i omgivningen, men skulle ändå gärna (försöka) haka på om det blir någon mer träff framöver. Bor i Falun men tar mig lätt till Borlänge med buss.
 
Sv: Buketräff Borlänge

kl

Jag är helt socialt inkompetent och har en fantastiskt välutvecklad förmåga att stirra ned i knäet och efterlikna en detalj i omgivningen, men skulle ändå gärna (försöka) haka på om det blir någon mer träff framöver. Bor i Falun men tar mig lätt till Borlänge med buss.

... eller så plockar jag upp dig med min bil :idea: (åker från Svärdsjö). Jag kunde ju inte förra gången pga jobbet men hakar gärna på (om jobbet inte ställer till det igen).
 
Sv: Buketräff Borlänge

Det hade också varit supersnällt! :) Jag har än så länge hästen i Lilla Främsbacka så jag skulle lika väl kunna hoppa på efter vägen också, ännu smidigare.
 
Sv: Buketräff Borlänge

Vad kul! Det är verkligen ett fint område och för att ha häst i, förstår med facit i hand inte varför jag inte flyttade till rätt sida om stan från början. :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 048
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 821
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 464
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp