Buketräff hos athena_arabians

Ok med detta artar sig ju!
Jag medtar bag in box. Btw hur pass enskilt är det (ju bushigare desto bättre), finns det katter att klappa?

Inga garantier, ibland är de svårflörtade, inbland extremsociala :D

Insyn från ena grannarnas sida men inte så farligt, de andra grannarna har jag en lada emot på linan. Sedan är det en rätt stor parkering åt andra hållet met den grannen. Den fjärde sidan av tomten vätter mot sjön.

Bilder här:

http://s218.photobucket.com/user/athena_arabians/library/The Red House?sort=4&page=1
 
@athena_arabians - alltså en ren gissning, men har för mig att jag hört att du har häst (dessutom kallar du dig arabians och så hänger du på buke). Jag börjar få abstinens, har du några snälla jag kan klappa?
 
Åh vad roligt! Får man dyka upp trots att jag inte varit så aktiv den senaste tiden? :D nu strular buke i telefonen så kan inte läsa tidigare inlägg. Hm...

Dock bor jag en bit ifrån, Uppsala närmare bestämt. Men det kanske går att lösa!
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 578
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 048
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 231
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 420
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp