Buketräff hos athena_arabians

Alla som vill är välkomna, det hade varit elakt att lägga upp offentligt annars (är gammalt mobbingoffer och sådant tål jag inte).

Frågan är hur många som vill sova över? Jag har två sängar (tre om jag städar ur lillstugan vilket ändå ska göras :o men som av någon anledning skjutits upp... :cautious:), en luftmadrass och en luftsäng. Det finns utrymme inne för några till luftmadrasser/sängar plus att jag har en halvstor altan.

Vill man tälta har jag plats för ett mindre scoutläger :D kan bli lite trångt vid grillen med så många dock :rofl:
 
Haha ja! Och jag drömmer fortfarande om rökta räkorna och hemgjorda sushin... :d :d :love:
Det är nog ekonomin som styr, tyvärr. Som vanligt... :(
Ekonomi ordnar sig väl?
Man kan ju lifta :idea:. Med en bukebil. Mat finns ju där.

Så resonerar jag i det mesta. Jag som har normal ekonomi kan gott dela med mig av dem till har det sämre. Eftersom jag hade så generös omgivning när jag hade det knalt. Payback
 
En heads up vad det gäller maten dock, det verkar ju bli rätt många (kanske ;)) så vi får väl köra någon form av knytis/ta med det du vill grilla. Mina resurser är inte obegränsade :D

Är det många som vill ha rökta räkor föreslår jag att vi köper dem tillsammans för det brukar gå åt rätt många, när man väl börjat äta dem vill man liksom inte sluta :d

Jag kan som sagt erbjuda ett par fläskfiléer och nästan två lådor vitt vin. Grillbriketter finns alltid :up:
 
Äter inte räkor och dricker inte vin :o. Får ta med det där paketet grillkorv jag pratade om tidigare. Knytis låter absolut rimligt när du står för platsen och grillbriketter liksom, athena.
Beroende på när träffen startar kanske jag kör hem utan att sova över och då blir det inte nåt alkoholhaltigt alls under kvällen. Dock coca cola :d :D
 
@hemlig: Jag har ju fläskfilé också ;)

Jag tycker det verkar bäst om vi bestämmer en ungefärlig tid då grillningen börjar (kanske kl 18?) men att alla droppar in när det passar i övrigt.

Jag är som sagt hemma och det är väldigt vackert här så om någon under dagen kanske vill ta en promenad eller så går det jättebra. Alternativt ligga och slöa på gräsmattan/under ett träd/på altanen :D
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 578
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 048
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 231
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 420
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp