Buketräff i Skövde vetja!

vindvissla

Trådstartare
Vindvissla med familj kommer till Sverige i sommar! Vi ska norröver och landar i Skövde den 1 augusti, någon som har lust att träffas?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Vad skoj! Jag kommer! Äntligen en träff som inte är typ stockholm eller södraste skåne.:bump:
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja vad kul, jag träffar gärna dig också! Finns det nånstans i Skövde man kan vara? Vi tar tåget upp så vi är inte sådär jättemobila.

AKB ja vi får passa på, det bor ju jättemånga bukare på västkusten också.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

jag har lite vänner i skövde så jag kanske kan haka på :D
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag är på! Funderar bara på vad det finns för barnvänliga ställen, café känns inte så lockande med mina huliganer... :D
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

haha, ja tror inte att vi är speciellt välkomnna nånstans heller, med tanke på att vi lär ta upp en hel del plats!!! ;):D
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

hehe nä det går an så länge de är små :D Någon som känner till Skövde kan väl komma med förslag?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Är inte jätteorienterad i Skövde, men någon trevlig park bör det väl finnas.
Så kan de större barnen leka av sig och de små köras i sina vagnar.
Picknick har jag inte varit ute på på åratal, hade varit mysigt, lite knytkalas över det hela kanske?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Aspö gård finns ju, de har ju lite djur som barnen kan kolla på. :)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja absolut ute om det inte ösregnar! Vi får väl ha en plan A och en plan B!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

hehe nä det går an så länge de är små :D Någon som känner till Skövde kan väl komma med förslag?

finns ett ställe i commerce, finns femhundra andra fik i skövde t.ex rådhuset.. småtrångt javisst men det finns flera rum som är lite större än själva entrén.

Boulonger, en park bakom resecentrum, finns fåglar och lekplats samt en yta att röra sig på, Aspö, Karstorp, Billingeberget (känns dock som om man måste ha tillgång till bil).

De har ju äventyrsbad i Skövde numera om ni vill bada också.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Hihi bukemammorna intar äventyrsbadet :D Hade vart kul men det känns inte som om det blir så mycket pratat då!

Tack för de andra förslagen, vi får hoppas på sol. En lekplats är ju idealisk, då kan man faktiskt prata med andra människor!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Hihi bukemammorna intar äventyrsbadet :D Hade vart kul men det känns inte som om det blir så mycket pratat då!

Tack för de andra förslagen, vi får hoppas på sol. En lekplats är ju idealisk, då kan man faktiskt prata med andra människor!

Visst ja, finns minigolf (heter det så? :eek: ) i boulonger också.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Vore jättekul :) Ska också till Sverige ngn gg därikring, så försöker passa in det!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

=) Jag & Ella vill.

Sambon kommer från Skövde så Ellas farmor, farfar, fastrar och kusin finns där, skulle vara superkul att time:a in ett besök ...

Jag avråder dock från Commerce och rådhusfiket om vi ska ha buketräff med små vilda bissingar, men det finns parker och i värsta fall kan jag ( flera med bil ? ) åka skytte-trafik så alla tar sig till något bra ställe ?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 903
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 327
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
24
· Visningar
641
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 986
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp