Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ställer med gärna upp som "taxi":D Bara jag får åka bakom någon som hittar.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Puttar upp tråden och ser om fler vill följa med!

Jag har google earthat lite och ser att Boulonger ligger precis bakom järnvägsstationen. Vi kommer åka tåg till Malmö så det hade passat oss bra om vi var där. Det blir ju fler folk med rörliga barn så de har säkert kul ihop. Jag har dessutom med min barnpassare = barnens pappa :D så jag kan sitta still med Isi och prata med er medan han springer runt efter duracellkaninen Sam! :bump:

Jag har gjort en liten lista, lägg till er på den om ni vill vara med, eller ta bort er om ni har ångrat er! Vi satsar på att vara ute tycker jag, det är ju ändå enklast. Om det ösregnar får vi hitta på något annat.

vindvissla
TinyWiny
AKB
Cilla
Cutie
jemaha
leia
Calazirya
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

You just read my mind:laugh:
Hade precis tänkt att putta upp tråden lite så den inte faller i glömska.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

*kl*

Min syrra ringde nyss och bad mig att ha dottern den dagen, får man lov o kika förbi trots man inte är mamma? Skulle ju vara kul för henne o träffa några andra barn och jag har noll idéer vad man kan göra med henne :eek:
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Hehe klart du får! Jag tycker inte ens att vi ska ha barnkrav, men behåller ändå gärna tråden här på förälder eftersom det mest är här jag hänger :)

Du kanske känner till Boulonger? går det att vara där?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Hehe klart du får! Jag tycker inte ens att vi ska ha barnkrav, men behåller ändå gärna tråden här på förälder eftersom det mest är här jag hänger :)

Du kanske känner till Boulonger? går det att vara där?

Skönt! Känner mig som en dålig moster med noll idéer när jag har den lilla damen nämnligen, efter timmars tänkande slutar det med att hon får glo på film istället :o

Boulonger är hur bra som helst tycker jag, finns ju allt en barnfamilj kan vilja ha i närheten antar jag:
-Minigolf
-Dammar med fåglar
-Lekplats.
Stora ytor ;)

Allt är rätt så skyddat p.g.a träden också! :)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag har insett att jag nog inte kan komma :(
Det hade varit så roligt men min dotter som jag tänkt skulle vara min följeslagare (jag kan inte gå så långt så jag behöver rullstolen och kan inte ta mej dit själv heller) är på semester då.

Jag ska kolla runt om det möjligtvis kan finnas någon annan som vill följa med.
Vilken tid kommer ni till Skövde? Kan ju vara bra att veta ungefärlig tid när jag ska fråga någon annan.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Min ungefärliga tidsfrist ligger mellan 12 och 16, har inte bokat tåg än men måste vara i Malmö i måttlig tid. Vad tråkigt att din dotter är på semester! Hoppas du kan fixa nån annan, annars får vi väl komma och hämta dig och rulla ner dig till Boulonger :)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Min ungefärliga tidsfrist ligger mellan 12 och 16, har inte bokat tåg än men måste vara i Malmö i måttlig tid. Vad tråkigt att din dotter är på semester! Hoppas du kan fixa nån annan, annars får vi väl komma och hämta dig och rulla ner dig till Boulonger :)

Okej då vet jag tiden. Gulligt av dej men jag bor inte i Skövde utan en bra bit därifrån så det blir nog lite långt ;)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jaha, då blir det lite svårare! Hoppas du kan lösa det ändå, annars får vi ta det när jag flyttat till Sverige!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

vindvissla
TinyWiny
AKB
Cilla
Cutie
jemaha
leia

Tyvärr måste jag plockas bort mitt namn från listan, den 1 augusti är vi långtuppihelskottaland och det finns inte en möjlighet att jag kan köra den biten själv :(
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja om nåt år eller två! Jag saknar både vänner och familj och min sambo har redan bott i Sverige i åtta år innan så han vet vad det innebär. Han trivdes jättebra där också, men vi flyttade tillbaka hit pga hans dotter, som då var 12. Nu är hon 18 och på väg ut i vuxenlivet, ska gå på universitet i en annan stad och sådär. Dessutom skulle jag vilja börja plugga igen, och det är inte direkt billigt här. Dessutom hoppas vi göra en liten vinst på huset vi byggt och kunna köpa något annat trevligt, på landet i Skåne någonstans :)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja om nåt år eller två! Jag saknar både vänner och familj och min sambo har redan bott i Sverige i åtta år innan så han vet vad det innebär. Han trivdes jättebra där också, men vi flyttade tillbaka hit pga hans dotter, som då var 12. Nu är hon 18 och på väg ut i vuxenlivet, ska gå på universitet i en annan stad och sådär. Dessutom skulle jag vilja börja plugga igen, och det är inte direkt billigt här. Dessutom hoppas vi göra en liten vinst på huset vi byggt och kunna köpa något annat trevligt, på landet i Skåne någonstans :)

Jah, vad roligt eller vad man ska säga :D Då finns det ju chans att kunna träffas ändå om jag nu inte får någon att följa med.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja absolut, vi ska bara fixa en massa med huset har sa det ar i toppkondition nar vi saljer det, hade ju varit kul att bli lite rik pa kuppen :) Nar det ar fardigt drar vi till Sverige!


kl

Ingen annan som vill folja med pa buketraff?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja absolut, vi ska bara fixa en massa med huset har sa det ar i toppkondition nar vi saljer det, hade ju varit kul att bli lite rik pa kuppen :) Nar det ar fardigt drar vi till Sverige!


kl

Ingen annan som vill folja med pa buketraff?

Jag skulle gärna vara med(även fast jag inte är så "känd" på buke för jag är ganska tyst) men tyvärr går det inte för mitt jobb, jag arbetar den helgen, då jag precis påbörjat nya jobbet vill jag inte ändra för mycket tider.
*suckar*
Hoppas verkligen ni får en jättebra träff med sol och mycket roliga diskussioner :banana: och kanke med lite delgivning efteråt till oss som missar den?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Känd eller inte, jag vet till och med hur du ser ut utan att titta i bildtråden igen ;) Synd att du inte kan komma, det får bli nästa gång för dig! Vi får väl se om vi kan släppa våra ungar med blicken i mer än fem sekunder så vi hinner packa upp kameran ur väskan :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 074
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 530
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 451
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 028
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp