Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltså, jag kan kanske klämma in en liiiiten kort träff på söndag. Men just nu så är jag nästan folkilsk av brist på sömn och för gott om att göra. Tapetsering hela dagen idag. Jag hjälper till att fixa mormor o morfars nya boende så vi kan flytta in till deras gård snart.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Nä korses - jag är otydlig förstår jag, jag är urusel på att utrycka mig på nätet. Det gör ju inget att det inte blir något - men det är troll i Skövdeträffarna.
Vi får väl försöka någon annan gång.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 903
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 327
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
23
· Visningar
535
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 594
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp