Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

kl

Ingen annan som vill folja med pa buketraff?


Det hade varit superskoj men jag vet inte om jag vågar med Tim. Om min man är hemma så han kan vara med och passa så hänger vi gärna på, men det vet vi inte förrens senare i så fall. Hans semester börjar den 2:a så kanske han kan följa med.

Jag får återkomma.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Det hade varit jattekul att traffa er ocksa! Idealiskt om din man ocksa kan folja med! Jag haller tummarna!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

hallonsaft:

Haha fast nu tankte jag pa hallonsoda kom jag just pa! Sa dej vet jag inte mycket om. Sorry, jag laser for slarvigt!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Å jag vill ju också :( Men jag är ju så långt därifrååååån...
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Tycker det låter skoj, vore kul att träffa alla IRL, ska se om jag inte kan lyckas slå två i en o hälsa på kompisar i Tidan, det är väl ganska nära, va?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Tycker det låter skoj, vore kul att träffa alla IRL, ska se om jag inte kan lyckas slå två i en o hälsa på kompisar i Tidan, det är väl ganska nära, va?

Det är ca 2,5 mil mellan Tidan och Skövde.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag dyker upp.

Någon föreslog Baltazar om det regnar. Kostar nog lite i inträde men lär väl finnas plats för en massa barnvagnar.

Hade det varit möjligt för alla att ta sig till mig, (3 mil utanför Skövde), så hade vi kunnat fika där. Min morotskaka går inte av för hackor. ;) Staket runt trädgården och altan. Förutsatt att vi flyttat in där då.:o Är i flyttartagen.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Åhhh, jag hade så gärna träffat er =(

Surar och stänger ner buke...





Hoppas ni får superkul allesammans :-D
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltsa jag kan nog fa skjuts at ena hallet, sen aker min mamma hem och vi ska ta taget (vem vill sitta 5 timmar i bil med min 2,5 aring?). Sa jag skulle kunna komma ut till dig men inte in till stan igen om vi inte har en bilstol.

Baltazar later ocksa bra, mej kvittar det!

Cala det gar fler tag, grat inte! Jag har lovat sambon att visa honom norra Sverige nagon gang i framtiden, sa jag kanske kommer in pa en kaffe da :) Annars far vi ordna buketraff nar du kommer nerat nasta gang!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Trevligt! Fler vildbattingar :D Tror du Boulonger eller Baltazar ar battre?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Balthazar är kul för barnen, kanske inte lika lätt att prata där. Boulonger är helt ok. Jag har dock en lokal m kaffebryggare 50 m från stationen som tål härjande barn. Så varför inte rasta av barnen på Baltahazar eller i Boulonger och sen ta en fika...vi får kanske fixa något vettigt kaffebröd. Jag kan ladda Wii så ungarna har något att göra.
Jag får se om mina ongar vill hänga på - dom börjar bli för stora.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Lokal låter lagom demoleringsbart, helt klart en bra idé!

Alltså många av barnen är ju 3 eller mindre, och de flesta är bebisar. Känns Balthazar lite overkill? En lekplats och ett par andra barn håller i alla fall min vilding sysselsatt ett bra tag. Jag har med mig min barnunderhållare också, han kan passa barnen medan vi sitter och pratar på en filt i solen :D
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Boulogner funkar väl om vi kan ta fikat i lokal ist? Jag kan inte sitta och fika ute i lugn och ro med Hampus om det inte är inhägnat:D, men de kan ju springa av sig lite ute först. Kaffebröd kan vi väl ha med, typ knytkalas?
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja Baltahazar är kanske inte så kul för så små, även om en del fungerar för dom också - men då kräver det föräldraengagemang. "Min" lokal är rymningssäker, och håller för värsta hardcoren i vanliga fall. Kan vi inte försöka rasta av ute om vädret tillåter så dom får stoja i parken och sen går vi ner o fikar där det är "säkert" och finns alla nödvändigheter.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
1 389
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 950
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp