Buketräff i Skövde vetja!

Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Träffas på Boulonger-lekplatsen kl 12 låter helt ok för mig! Tar med ngn form av kaka.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

jag har ju tänkt göra det!!!! :D
eller för att vara exakt; 242,1 km.

men usch, står i valet och kvalet.... hade varit superkul att träffa alla ju!
åker karlstad, kristinehamn ner, kan ju plocka upp på vägen om nån vill ha skjuts, sällskap och mindre bensinkostnad. *pekar menande på xandoor* :D

gör kanongod rabarberkaka ja kan ta med!

Vad snällt att du tänker på mig. :)
Kul skulle det absolut vara.
Jag funderar. ev. kanske..............:cool:
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

åh, ja står åxå på ev. kanske...... :cool:

kul, men låååångt att åka!
ska åka till strömstad i morgon, får se vad M tycker om det, sen får jag nog bestämma mig.....
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Misstänkte att du läst lite galet, för jag har inte lagt ut någon bild på mig på internet någonstans :rofl:
Sånt som händer :)
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Alltså vi kanske ska köra en "vem är på" lista? För om alla bangar kommer jag inte åka till Skövde alls, då kör jag bil direkt till slottet och sedan hem igen. Jag förstår helt och hållet om ni tycker det är för långt, jag tycker själv det är skitlångt!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

*puttar lite* Vi har iaf en liiiten buketräff :D Jag ska boka tåget idag, hör av mig sen. Nu ska vi bada i havet!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag har nog blandat ihop datumen. Fick för mig att den 1:e var på lördagen. Som det ser ut nu så har vi massor att göra och hur det blir med Hökhultsresan vet jag inte.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag vet bestämt nu att jag tyvärr inte kan komma. Jag hoppas att ni andra får trevligt och att det blir av.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag är hemskt ledsen, men just den dagen blev det att vi och ett gäng ska åka till high chaparall. Gick inte att ända dagen för de andra :(:cry:

Hoppas det blir något liknande av någon annan gång!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ok nu sitter jag här på sjs hemsida.... Den biljetten jag tänkt från Skövde är skitdyr. Jag får åka från Herrljunga istället. Hur långt från Herrljunga bor ni? Jag undrar om Leia fortfarande är på. Det känns trist att banga men det ska liksom vara värt det för hela min familj...
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Sorry för mitt hastiga inlägg igår. Jag har inte många minuter att sitta vid datorn :)

Det blir så här att vi åker från Herrljunga istället och skippar Skövde helt och hållet. Jag är ledsen att jag inte kan träffa er som är kvar, men biljetten från Skövde var mycket dyrare. Jag hoppas vi kan ses en annan gång istället! Det känns inte helt bra att banga så här ett par dagar innan, hoppas ni förstår att det inte funkade!
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

ja är av. :(

inte alls kul att åka till strömstad tyclte matilda och det är "bara" 16 mil dit.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag förstårdig. Isaac blir heltokig om han inte sover i bilen. Vi får vänta till de är lite större. Jag är glad att jag bokat tåg, hade aldrig funkat att köra så långt.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ok, bra att du gav besked, jag tror det går troll i bukes Skövdeträffar - 2 ggr har vi lyckats men tyvärr är misslyckandena fler.
Hoppas du och familjen har en bra Sverigesemester.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Jag kör på trollgrejjen jag och hoppar väl också av. Känns som att jag får klämma in det i flytten. Morföräldrarna ska flyttas ut och vi ska flyttas in. Massor att göra i helgen. Jag visste inte när jag sa ja till det här att det skulle bli av just nu med flytt.
 
Sv: Buketräff i Skövde vetja!

Ja, den här träffen vart som en liiiiiten, liten tumme. Änna ingenting alls. Men någon gång ska vi väl få till vantskrället.
 

Liknande trådar

Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 871
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 047
Senast: Elendil
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 487
Senast: sjoberga
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 985
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp