Bukefalos 28 år!

Buketräff?

Haha du kan få låna riktiga skidor här ;)
Skidor är något vi absolut inte har någon bristvara på efter att sambon åkt i landslaget i 14år..
Å han har nästan alla skidor kvar..... :eek:
Passar kronans marsch-cellgummipjuck i dom då, för det är dom enda jag har som passar som skidpjäsor?
 
Hasa? Slättförs? Det är ju jobbigt! :eek:
Jag tänkte mer utför å att Enya kan bli nästa Anja Pärson ;)

Enya Pärson, ha ha! :D
Åh, slalom, det var inte igår... det är ju hur kul som helst! :)

Du skriver bara sådant som man inte kan gilla, att du är uppbokad, när det ska bli träff, att du inte är härinne så ofta, men det är kul att du skriver alls. :)

Egentligen syns inte jag heller här så mycket, men det har blivit litet de senaste dagarna.

Jag får försöka skriva lite oftare då, och trevliga saker! :)
 
Borde inte du tillhandahålla en pulka i stället? ;)
Alltså, det där fick mig att minnas den gamla goda tiden när jag "excera beväring" och transporterade ut varm choklad och bullar långt ut på skjutfältet till dom som hade kvällstjänst. Skidor, pulka med last, månsken ibland, becksvart skog, stjärnhimmel och 20 grader kallt. Härlig tid. :)
 
Alltså, det här är så typiskt buke och det kan endast hända här att en TS startar en tråd om en buketräff i Oxelösund på hösten och vips handlar den om skidåkning och en träff i Dalarna. :D
 
Haha eller hur, det som är det roliga med buke ju :love:
Exakt, och hur många gånger har man inte tänkt "dom där idioterna är inte riktigt kloka så nu lämnar jag dom" men lik förb. så är man kvar iallafall. Kanske säger en del om en själv,,,,,,typ! :o

Buke, hästdårarnas paradis! :love: :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan! Jag skrev tidigare en tråd om våra hundar och det var ang runmsren heten.. Valpen är idag 9 månader och är en fransk bulldog...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp