Bukgjord med resår?

auryn

Trådstartare
Någon som vet om det finns att få tag på en bukgjord med resår till tömkörningsgjord? Min har bara en stropp så då är det ganska onödigt med en gjord med flera spännen. Annars hade man ju kunnat ta en vanlig sadelgjord/ dressyrgjord. Har letar överallt men hittar ingenting som liknar det jag letar efter.

Sv: Bukgjord med resår?

Jag hade samma problem förra året. Det löste jag med att helt enkelt köpa en ny tömkörningsgjord, det blev både billigare och enklare än att försöka leta och köpa en specialgjord till den gamla tömkörningsgjorden :)

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: DeCloe
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: cili
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka