Flyttbara stickers. Hemvården hoppar högt när Minnie sladdar förbi.
 

Bifogade filer

  • IMG_20230131_125816.jpg
    IMG_20230131_125816.jpg
    102,3 KB · Visningar: 48
Upptäckte idag att silhouette design store stänger sitt reward-program. Jag har typ aldrig löst in något där, så hade nästan 1000 poäng. Nu sitter jag och letar bland designerna och hämtar hem allt möjligt som jag förmodligen aldrig kommer använda :D Är man smålänning så är man.

Gör mest storlekslappar till bebiskläder nu. Några större projekt har jag inte vinyl till. Skulle behöva köpa in lite men vet inte vad jag vill ha.
 
Upptäckte idag att silhouette design store stänger sitt reward-program. Jag har typ aldrig löst in något där, så hade nästan 1000 poäng. Nu sitter jag och letar bland designerna och hämtar hem allt möjligt som jag förmodligen aldrig kommer använda :D Är man smålänning så är man.

Gör mest storlekslappar till bebiskläder nu. Några större projekt har jag inte vinyl till. Skulle behöva köpa in lite men vet inte vad jag vill ha.
Vilket är det?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 725
Senast: Fraegd
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 824
Senast: linnsan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 425
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp