Jag har litet foliespill att skänka bort asap. Mörkblått i 48" bredd, vitt och svart i 24", en rulle monteringsfolie i 24" med rätt mycket kvar, en rulle vitt printerpapper i 42"/106 cm följer med som bonus.

Finns mitt i Halland, bara monteringsfolien är värd en liten bilresa ju. :)

Anyone?
Åh jag hade jättegärna tagit det då vi ska ha ett vinylmöte i klubben. Vilken del av Halland?
 
Hade tänkt märka upp mina 3 kärl för sopsortering med små bilder och liten text. Så blev inte fallet 😆
Självlysande vinyl, vilket jag kom på är totalt onödigt eftersom de ska stå i ett stängt skåp och inte kommer få ljus på sig. Men, men.
20220915_155010.jpg
 
Lycka är när man får välja både motiv och vinyl till en ny T-shirt fritt, hälsar barnet. Det går inte att missa vem hennes favoritfigur är, och favoritfärgen är regnbågen 😅
Gillar verkligen den här stretchvinylen till barnkläder, den tål oförsiktig hantering fint! (Köpt från most)
3D51419A-1E7A-40D4-95FB-33D3DEFF3553.jpeg
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 838
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 870
Senast: Fraegd
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 929
Senast: linnsan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 628
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp