Bukefalos 28 år!

Check-bedrägeri!!

Sv: Check-bedrägeri!!

Har fått ett liknande (annan avsändare, annars karbonkopia) när jag satte ut en mobil till försäljning på Tradera. Slängde det direkt, de måste tro att man är helt ovetande om alla bedrägeriförsök :rofl: Om de vore seriösa kunde de väl buda som alla andra? Inte fan var telefonen värd 600 dollar som de ville ge mig heller, idioter :rofl:
 
Sv: Check-bedrägeri!!

men gå till polisen istället det där har börjat bli väldigt vanligt, ge dem INTE kontonr... GÅ TILL POLISEN..............


Håller med. Varför funderar du ens på att ge dem ditt konto nummer du vet ju redan att det är bedragae du har att göra med. Kontakta polisen som andra redan har sagt ill dig.
 
Sv: Check-bedrägeri!!

Budet är ju inte på långa vägar rimligt. Det måste ju tyvärr finnas folk som går på det annars är det ju ingen mening med det. Dock inte jag!
 

Liknande trådar

Samhälle Beställde en grej på nätet den 29:de februari och betalade direkt via mitt kort. Betalningen låg sen som skyddat belopp. Nu på morgonen...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag skulle kunna ringa banken, men jag kommer bara att tänka på det här när jag är hemma och har tråkigt så att... :p När jag loggar in...
Svar
0
· Visningar
562
Senast: Tassetass
·
Gnägg Det är säkert ingen nyhet för er att bedragare lägger ut annonser som är falska men jag vill ändå varna er. Bilder från saker jag har...
Svar
0
· Visningar
817
Senast: Sibylla
·
Äldre Då jag och min pojkvän har pratat på att flytta ihop så har jag börjat kolla på hur det fungerar att hyra ut i andra hand. Jag är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 543
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp