CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev precis klar med min första digitalteckning av en häst och är orimligt nöjd för att vara jag :D Klart att det finns både ett och annat som jag hade kunnat göra bättre, men hallå för två dagar sedan hade jag aldrig ritat en häst i datorn och nu har jag pillrat ihop vad som utan tvekan är en häst!
 
Men för i helvete. Hr svarade i morse att absolut vi kör möte. Blev lättad och glad, har taggat hela dagen och förberett mig.
Skickade sedan en timme innan mötet att "eftersom du inte var med på det andra mötet (ett helt vanligt infomöte med alla kollegor), så tar vi vårt möte när du är frisk."
Hur svårt ska det vara att förstå att jag är frisk, men inte i huvudet? Pga chefen som vi ska prata om? Att magen är uppochner pga stress och jag inte kan åka mer än en timme pga den? Att jag INTE FÅR jobba för chefen om jag är hemma.

Är extremt nära nu att skriva ut allt jag skrivit upp (2 sidor av stödord bara, så lär bli kring 4 sidor till slut) och skicka den till chefen, kollegorna, och rektor. Mne så kan jag inte göra för då beter jag mig hysteriskt. Jag är så frustrerad och besviken och ledsen att jag snart tappar fattingen.
Vad ska jag ens göra så att någon kan förstå vad det är som pågår?
 
Jahaja, nu vill Hr ha möte i morgon i stället. Pallar fan inte.
Kanske ska testa att inte äta någon lunch eller middag i dag, och inte äta något i morgon så magen liksom inte kan vara arg, och sen proppa i mig muskelavslappnande och smärtstillande så jag kan gå till jobbet i morgon. Samt ta mig hem.

Jag kunde verkligen varit utan den här bergochdalbanan just nu.
 
Jag blir tokig på min nya Libre. Den piper konstant, påminner att jag måste mäta, när det är för högt och för lågt. Just nu mest för lågt, vilket iofs är bra, men tja, frustrerande att behöva trava upp och äta en klementin när jag inte har några känningar men bs är på väg ner.
Det är ju meningen! :) Att du ska veta!
Att du ska lära dig - via empiri - hur du håller en stabilare bs-nivå.

Jag hade bekymmer i början också. Men man lär sig, jag lovar. Man lär sig.
Jag skulle inte kunna leva utan min libre.

Heja! :heartheart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
96 97 98
Svar
1 958
· Visningar
57 514
Senast: Enya
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: corzette
·
Hemmet Hur får man rent en glaskeramikhäll ordentligt? Jag försökte med ättika och bikarbonat men fick inte bort särskilt mycket. Likadant med...
Svar
10
· Visningar
498
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 676
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp