Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klar för daaaagen. Tänkte sitta ute på balkongen, men blåser. Ligger på soffan med godis istället. Ska cykla till stallet sen så frisk blir det ju tillslut..
 
Har känt mig helt slut som människa hela dagen.
Trött och ångestig.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för de timmarna jag måste vara vaken.
 
IMG_2811.jpeg
Nu har det exploderat av löv!! Björk och bok och allt annat är nu helt gröna!
 
Har jobbat i dag, blev en del att göra, och hjälpte en kollega med en av sakerna jag gjort mycket senaste tiden och som hon sa att hon inte gjort på längre. Kul att få lära henne lite, men kändes ju ovant lite grann :) Skönt för mitt självförtroende som fått rejäla törner senaste tiden, att kunna få visa att jag kan och att även någon som jobbar så många år kan behöva lite hjälp på traven ibland.

Varit ute med spionen och även vilat lite. Sitter nu med pirrande/svidande/brännande kroppsdelar. Skitirriterande och hoppas det snart går över. Vet inte varför jag har det, och bara på ena sidan av kroppen, men inget fel i hjärnan i alla fall enligt MR jag gjorde. Får väl vänta ut det helt enkelt. Har haft huvudvärk hela dagen i dag så har inte varit någon pigg måndag, började med att det till och med var svårt att komma ur sängen.

Jag har lite tråkig mat i mina matlådor, men de får ätas så blir en sådan snart och så så lite frän som jag skjutit lite på.
 
På väg hem från jobbet. Ska hämta ut en liten hög paket, prova det som finns i ett par av paketen och stoppa i mig nån typ av middag. Sen blir det dusch och preppa inför morgondagens jobb!
 
Har promenerat, läst lite i mitt manus, ätit en glassbåt och tagit ett skumbad. Lugnet infinner sig i hela kroppen... :)
Jag vill också ha en glassbåt! Såg någonstans om en ny smak, men hittar inte den på ICA och minns förstås inte vad det var för ny smak... men minns att jag tänkte "DEN vill jag smaka!" :D SÄKERT hemglassbilen och där handlar jag ju aldrig.
 
Jag tycker alltid att jag har alldeles för många skor trots att jag försöker hålla det minimalt, jag tycker det är asjobbigt! 😅 De tar upp så mycket plats. Önskar det fanns en enda typ av sko som funkade för ALLT.
Tack vare fina @TinyWiny har jag flera par skor, vanligtvis har jag 1 par skor, ibland 2. köpte ett par begagnade nu i helgen, ett par boots, lite snyggare att ha till tex kjol och klänning än gympadojor, annars är jag utmärkt nöjd med ett par skor egentligen :D Tyvärr har ena remmen släppt i limningen på mina sandaler, men jag tror man kan limma dem igen så det är mitt projekt innan det är dags för att använda dem. :) Egentligen skulle jag vilja ha några sk "finsanddaler" som passar till klänning, men jag har breda fötter spå mycket går bort automatiskt- och priserna är ju onödigt högt inklusive klackar oftast.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 770
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 813
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 017
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
  • Köpa hus
  • Libbsticka

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp