Corona i stallet - Ulvlek

Fast varför skulle jag inte vilja det? Om jag skulle sitta i lyan med pegas/artline så hade det väl vart bättre att låtsas tro att cirkus hade info och röstat ut hen?

Jag är en hon Både c1 och c2 faktiskt :D :D

Det är inte skitsmart att rösta ut en man tror han info alla gånger, då blir det ännu mer uppenbart vilken info som hen (!) har
 
Jag lägger en röst nu så det är gjort ifall jag inte kan delta senare som tänkt
Det har inte framkommit så mycket mera i leken än igår egentligen tycker jag

jag kan bara spela på det jag känner mig säker på och då landar jag tillbaka i att @LenaH känns inte som en god LenaH Oväntat att inte våga avgöra i DL1 tycker jag. Sedan rösta på mig istället för att vilja avgöra? Dvs verkligen som någon skrev(@Niyama kanske ?) låta ulvarna styra obehindrat
@Artline (tidigare Pegasus ) kan mycket väl vara ond också men känner mig personligen säkrare på LenaH att hon skulle vara ond faktiskt.
Därför
qitis röstar på LenaH
Fast alltså, rösten på dig är ju skitskumt att hänga upp sig på?? Det kunde varit @Niyama lika gärna, det var bara att du stod högre upp på rollistan av er två typ som gjorde att jag valde dig och det vet du nog egentligen.

Och det är liksom DL3 och du pratar på om DL1 när ingen visste nånting?

OT I fortsättningen ska jag hålla på och ändra hela tiden... :rofl:
 
Fast alltså, rösten på dig är ju skitskumt att hänga upp sig på?? Det kunde varit @Niyama lika gärna, det var bara att du stod högre upp på rollistan av er två typ som gjorde att jag valde dig och det vet du nog egentligen.

Och det är liksom DL3 och du pratar på om DL1 när ingen visste nånting?

OT I fortsättningen ska jag hålla på och ändra hela tiden... :rofl:
Vänta nu
Vadå högre upp på Rollistan ?
Hur kan du veta min roll? :cautious:
 
Äh, jag är ganska lost och måste sätta mig och gå igenom 5 tjocka pärmar med papper om en fjällstuga som införskaffades 1975 så jag väljer faktiskt också att följa med på Artlinetåget.

LenaH röstar på Artline då jag ser cirkus poäng med att syna henne, minst 50% chans och i bästa fall 100 på att hon är luden.
 
Jag var så himla säker i morse innan andra påpekade att jag missat saker. Nu får jag fundera mera
 
Fast vadå nästan omöjligt?

De är snarare osannolikt att det inte skulle finnas någon form av info om en läser rollistan.(sen vilken info och vilken nytta den skulle kunna göra är en annan sak. Jag tycker fortfarande det är en av de konstigaste sakerna med gårdagen, att so många bestämt hävdade att det inte fans viss typ av info.
Det ska vara en himla tur om drömmaren lyckades pricka in rätt, eller att brevbäraren skulle skicka till bollen som knappt hade varit inne? Så nej så mycket annan info kan inte ha funnits ute.
Men igår borde man väl ändå kunna lista sig till att fårulven spelar roll och antagligen räddat Pega/Art?
Det är i allafall min tanke - varför inte låta honom dö helt enkelt annars?
Om inte följaren följde någon av oss som röstade på bsf och den goda lyan kan ha varit med på något sätt. Det kan vara så att jag övertänker de här dolda rösterna.
 
Jag kan hålla med om att det verkar vettigt att syna @Artline eftersom många verkar tro att jag försöker skydda henne vilket jag verkligen inte göra. Jag tycker att @hemlig glider med lite väl lätt och skulle jag rösta som jag verkligen vill hade jag röstat där men då skulle jag väll beskyllas för att jag inte vill rösta ut artline även om jag inte är helt säker på hennes ondhet. Att pegas spelsätt skulle vara grunden för att artline skulle vara ulv skaver lite.
Det tredje alternativet skulle vara @LenaH och visst skulle det kunna vara en ulvig lenah men jag tror inte att den icke avgörande rösten i dl 1 verkligen gör henne ond.

snurrfian röstar på artline för att det kan vara en ulv eller ett sätt att hitta en ulv.
 
Elo röstar på Artline

Utifrån att jag tror att A (eller dåvarande Pega) blev räddad av lyan i DL2
 
Nu är jag inte mitt smartaste jag pågrund av hur livet ser ut utanför leken. Men jag förstår inte det här.

"eftersom jag ju vet att jag inte är i lyan med henne"

Har någon påstått det? Eller va? Är du i lyan utan henne?
Det var min tanke då, igår. Eftersom jag inte är i lyan kunde hon varit det. Nu var hon ju dock god.

Av enkelhet? Att du la en tredje röst var inget du reflekterade över?
Jo, jag tänkte lite på det faktiskt men tyckte ändå det var lite snabbt hon följde.
 
Dag DL3
13.49 glömmerallt röstar på Artline
18.24 cirkus röstar på Artline
18.24 Niyama röstar på LenaH
18.35 fio röstar på Artline
18.45 Artline röstar på LenaH
18.46 hemlig röstar på Artline
20.47 qitis röstar på LenaH
20.56 LenaH röstar på Artline
21.14 Snurrfian röstar på Artline
21.16 Elo röstar på Artline

Artline 7
LenaH 3

Edit: Har gått igenom tråden igen nu och vad jag kan se stämmer allt.
 
Senast ändrad:
Det är inte lätt att vara Tjallare när folk börjar misstänka en. Sofia försökte och försökte hitta någon att anmärka på men kanske var hon inte nitisk nog och dessutom så rättade folk till masken och visiret så fort hon kom i närheten och så var det det här med handspriten. Så kom den dagen hon kallades inför styrelsen och fick både en uppsträckning, avsked, inte den utlovad belöningen utan endast en räkning på 5.000 kr för förskingrad arbetsmaterial.

Tjallaren (ulven) Sofia som spelades av Art gick hem och dränkte sina sorger i handsprit.
 
Ja, med tanke på antal röster på art i tråden så lär väl inte dolda röster spelat nån roll för avgörandet.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 317
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp