Corona i stallet - Ulvlek

Alltså det är tredje dagen och vi har inte fått ut någon ond, det känns rätt viktigt att vi lyckas i lynchen inte bara att vi får info

Cirkus, jag vill gärna se lite teorier och tankar från dig om övriga främst resonemang kring gårdagens röstning.
Jag förstår att du vill det och jag önskar att jag kunde, men min hjärna har tyvärr inte kapaciteten till det just nu. Jag kanske kan försöka senare. Jätteledsen för det
 
Detta reagerar jag på lite. Du har ju varit jättesäker fram till nu?
Det tycker inte jag? Tycker hon har varit tydlig med motsatsen hela tiden.

därför jag granska Art(pegasus) och teoriade endel själv, för att det var ganska uppenbart för mig att om någon hade info så var den inte säker.(Utifrån vad folk skrev i tråden både fio(karamell) cirkus och bsf klargjorde att de var osäkra igår tyckte jag. Även om jag tror att det kan vara extrainfo inblandat
 
Har jag? Tycker jag har skrivit flera gånger att jag inte är 100%.
Jag kan dock inte bättre än så just nu
Det kan ju stämma men flera agerar som att det skulle vara stensäkert åtminstone
Och jag tillhör ju dem som ifrågasatte om det verkligen kunde vara så helt säkert igår
Menade utifrån rollbeskrivningarna att det kunde vara lite trixigt att veta helt säkert @glömmerallt -inte att ingen info fanns bara att viss info kunde vara svårtydd

OT. Just fått vetskap om att en kär vän har en livskris så stöttar henne just nu återkommer tillbaka till leken lite senare
 
Jag ska åka skidor så behöver rösta för säkerhets skull, inte hunnit läsa det sista.

Jag tycker rösterna på BSF igår är skumma, och av dessa är det LenaH som jag redan misstänkte. Ev kollega med Pegasus/Art eftersom hon inte röstade på Pegasus? Och så första dagen när hon inte ville avgöra, det känner inte jag igen som en god LenaH och försvaret känns som "men du då?" fast jag inte alls var i samma situation.

Niyama röstar på LenaH
Alltså, there ain't no pleasing you?

Först vill du rösta på mig för att jag INTE la en andraröst och sen vill du rösta på mig för att jag LA en?

Jag vet inte ens hur jag ska bemöta det överhuvudtaget så jag låter nog bli för jag tycker det är så skumt att det talar för sig självt.
 
Jag tror inte jag hade valt att rösta på pegasus faktiskt.. kanske lätt att skriva såhär i efterhand men jag tycker oxå rösterna som följde cirkus där var lite väl enkla och hade nog inte hoppat på det tåget i det läget med tanke på att det fanns så lite info ute. Därmed inte sagt att du är god.

Äsch jag väljer att hoppa på tåget mot pega/Artline idag. Dels för att jag tror det kan finnas viss info ute idag och dels för att cirkus inte brukar driva så hårt mot någon när hon är ond, iallafall inte så här tidigt i leken och att jag verkligen vill veta pega/arts roll för att det kan ge mer info än någon annan just nu. Förutom det har jag en viss misstanke om att han kan vara ond beroende på spelsätt

fio röstar på Artline
Ähum?

Först skriver du att du inte hade valt att rösta på Pegasus och sen gör du det?
Hur tänker du där?
 
Jag tolkade @cirkus som om hon valde mellan dig och @Snurrfian . Var fick du @LenaH ifrån?
+ @Artline

Ska vi då fortsätta på det lite osmidiga spåret så tänker jag som g-a, @cirkus 1 var ju lite misstänksam mot @Snurrfian efter DL1 och så schizad tror jag inte cirkus är att hon lagt det helt bakom sig även om hon bytt roll så jag finner det högst sannolikt att det är mellan de två det står, det är väl därför cirkus inte är säker.
 
Jag tycker att det är otroligt svårt med tre dolda röster som vi inte har en susning om, det gör det nästan omöjligt att ta reda på något när det gäller röstningarna.

Jag har inte en susning om något och tycker att alla är skumma. Jag tycker dessutom att det är svårt med nya spelare, jag får hela tiden för mig att det är helt nya och bortser från tidigare lyncher.
 
För övrigt känns det som jag hamnat i nån försvarsställning vad gäller pegas/ @Artline bara för att jag inte ville vara den som slog spiken i kistan DL1 på en spelare jag inte hade en susning om. Artline är med 50% sannolikhet ond om nu cirkus driver den tesen. Är hon inte det så lär Snurris vara det och därför kan jag hålla med om att det kanske är dags att syna vem som är vem.

Jag var lite sen på tåget igår men inser att Snurris kanske inte ville att vi skulle få reda på Artlines roll? :angel:
 
Jag tycker att det är otroligt svårt med tre dolda röster som vi inte har en susning om, det gör det nästan omöjligt att ta reda på något när det gäller röstningarna.
Men igår borde man väl ändå kunna lista sig till att fårulven spelar roll och antagligen räddat Pega/Art?
Det är i allafall min tanke - varför inte låta honom dö helt enkelt annars?
 
Bsf var väl den första som följde cirkus och lade röst två på Pegasus (Mig). Så varför bsf och inte de andra två som hängde på?

En tredje och fjärde röst känns skummare med tanke på att cirkus inte kunde vara säker och dessutom hade fel.
Jag reagerade på att hon så utan att reflektera följde rösten på pegas/artline
 
För övrigt känns det som jag hamnat i nån försvarsställning vad gäller pegas/ @Artline bara för att jag inte ville vara den som slog spiken i kistan DL1 på en spelare jag inte hade en susning om. Artline är med 50% sannolikhet ond om nu cirkus driver den tesen. Är hon inte det så lär Snurris vara det och därför kan jag hålla med om att det kanske är dags att syna vem som är vem.

Jag var lite sen på tåget igår men inser att Snurris kanske inte ville att vi skulle få reda på Artlines roll? :angel:
Dom kanske är ulvar ihop
 
Jag lägger en röst nu så det är gjort ifall jag inte kan delta senare som tänkt
Det har inte framkommit så mycket mera i leken än igår egentligen tycker jag

jag kan bara spela på det jag känner mig hyfsat säker på och då landar jag tillbaka i att @LenaH känns inte som en god LenaH Oväntat att inte våga avgöra i DL1 tycker jag. Sedan rösta på mig istället för att vilja avgöra? Dvs verkligen som någon skrev(@Niyama kanske ?) låta ulvarna styra obehindrat
@Artline (tidigare Pegasus ) kan mycket väl vara ond också men känner mig personligen säkrare på LenaH att hon skulle vara ond faktiskt.
Därför
qitis röstar på LenaH
 
För övrigt känns det som jag hamnat i nån försvarsställning vad gäller pegas/ @Artline bara för att jag inte ville vara den som slog spiken i kistan DL1 på en spelare jag inte hade en susning om. Artline är med 50% sannolikhet ond om nu cirkus driver den tesen. Är hon inte det så lär Snurris vara det och därför kan jag hålla med om att det kanske är dags att syna vem som är vem.

Jag var lite sen på tåget igår men inser att Snurris kanske inte ville att vi skulle få reda på Artlines roll? :angel:
Fast varför skulle jag inte vilja det? Om jag skulle sitta i lyan med pegas/artline så hade det väl vart bättre att låtsas tro att cirkus hade info och röstat ut hen?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp