Corona i stallet - Ulvlek

Det här ÄR skumt!
Hur kan hon veta att hon avgör när det som sagt stod 5-2? Då måste hon vetat att en röst på hemlig är fejk och att fårulvens röst ligger på Snurrfian. Sen hoppades väl ulvrackarna på att åskådarna röstade på Snurrfian.

Så jo, detta måste vara den sista ulven
Stod det inte 5-3?

Om åskådarna röstade på Snurris så 5-4. Du verkar säker på hemligs ondhet och GAs godhet. Då måste ju LenaH vara fårulv?
 
LenaH som fårulv och så följarens eller åskådarnas röst på BSF? Nåt bar ju uppenbarligen hänt. Vad tänker du om det jag skrev att LenaH beteende dag 1 stämmer om hon är fårulv?
Rent teoretiskt skulle lena kunna vara fårulv ja men då måste ulvarna haft mycket flax med saker de inte kunde styra därför är det osannolikt.
 
Nä, inte jag. Jag vill bara veta om det finns nån mer möjlighet än jag eller LenaH.
Tja det beror väl på om du litar på mig och cirkus?

Utifrån det som står i tråden så är väl den enda helt säkra slutsatsen att fårulven röstade på hemlig.

Övrigt har med sannolikhet att göra .
 
Jag tror LenaH är fårulv och att det var därför hon inte ville lägga andrarösten dag 1. Om det dessutom bara kan vara jag eller LenaH så vet jag ju att det är hon.
Niyama röstar på LenaH
 
Tja det beror väl på om du litar på mig och cirkus?

Utifrån det som står i tråden så är väl den enda helt säkra slutsatsen att fårulven röstade på hemlig.

Övrigt har med sannolikhet att göra .
Jag tror jag litar på cirkus efter att hon jagat pegasus, och hon verkar lita på dig.
 
Hemlig hade för övrigt ett inlägg igår om att elo kunde vara ängel igår som hon sen tog bort, det gör ju henne än mer suspekt nu när elo dog.
 
Dag DL2 - 21.30
18.24 cirkus röstar på Pegasus63(Artline)
19.26 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63(Artline)
19.33 karamelldrottningen(fio) röstar på Pegasus63(Artline)
19.47 glömmerallt röstar på Pegasus63(Artline)
20.12 Elo röstar på LenaH
20.18 Pegasus63(Artline) röstar cirkus
20:28 Niyama röstar på LenaH
20:54 snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:07 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 hemlig röstar på Blacksmithfarm
21.20 qitis röstar på LenaH


Vem skulle den annars har röstat på?
Inte på Pega/art eftersom de som röstat på Pega/art är goda (om nu inte GA lurar mig)
Inte på mig eftersom Pega/Art är död vanlig ulv
Inte på BSF eftersom då hade inte hon fått majoritet.

Av de som då röstat på LenaH är det du, Q och Elo

Tittar man då på lynchen igår så röstade de på Snurrfian och för att hon skulle fått majoritet måste hemlig ha fått rösten från fårulven och det är bara du som röstat på henne av er tre.
Rent teoretiskt kan fårulven röstat på bsf, det är bara väldigt osannolikt
 
Om cirkus tycker det är bättre att rösta på lena kan jag tänka mig att ändra min röst(eftersom vi måste samla rösterna), jag är säkrast på hemlig men jagn är också säker på att hon inte är fårulv och jag får gärna ut den. Jag tror dock mest på lena som vanlig ulv och niyama som fårulv makes most sense med tanke på dl1
 
Om cirkus tycker det är bättre att rösta på lena kan jag tänka mig att ändra min röst(eftersom vi måste samla rösterna), jag är säkrast på hemlig men jagn är också säker på att hon inte är fårulv och jag får gärna ut den. Jag tror dock mest på lena som vanlig ulv och niyama som fårulv makes most sense med tanke på dl1
Eller att Q är ulv- varför inte liksom?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 704
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 310
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp