Corona i stallet - Ulvlek

Nej varför då? Fårulven måste inte alls ha röstat på bsf synligt i leken däremot i sitt PM
Men fårulven måste väl ha röstat på hemlig igår? Och det ger dig, GA, jag och LenaH. Du och GA verkar säkra på varann. Då måste fårulven vara LenaH som röstade på BSF.
 
*sitter på tunnelbanan...

Men om jag var fårulven hade jag väl inte krånglat så i DL1??

Jag är ju lika säker på min roll som Niyama hävdar att hon är på sin och då är det ju jäkligt märkligt att rösta som hon gjort hittills.

Om hon nu inte är fårulven, vilket jag tycker är glasklart?!

@cirkus @glömmerallt jag vill helst ha ut fårulven för att slippa den där oförutsägbara rösten men är med på @hemlig om ni hellre vill det.

Nu är jag offline igen till ikväll.
 
*sitter på tunnelbanan...

Men om jag var fårulven hade jag väl inte krånglat så i DL1??

Jag är ju lika säker på min roll som Niyama hävdar att hon är på sin och då är det ju jäkligt märkligt att rösta som hon gjort hittills.

Om hon nu inte är fårulven, vilket jag tycker är glasklart?!

@cirkus @glömmerallt jag vill helst ha ut fårulven för att slippa den där oförutsägbara rösten men är med på @hemlig om ni hellre vill det.

Nu är jag offline igen till ikväll.
Jo om art(pega) varit den enda med två röster och inte åkt så hade det blivit rätt uppenbart att något var lurt så du hade absulut kunnat krånga så som fårulv
 
Qitis röstar på LenaH
Inget nytt har framkommit och jag har nu i flera dagar tyckt att hon borde vara ond.
Håller med @Niyama att LenaH borde vara fårulv
Niyama känns troligare god än LenaH tycker jag och glömmerallt känns också god efter att ha följt cirkus flera dagar i hennes teorier Nån av dem (Niyama eller GA ) borde luras om nu inte lyan är mindre än det vi räknat på (4 st har jag räknat på iaf och det verkar som flera (egentligen alla ?) räknat så också.
jag vet att jag inte här hemma bland de onda. Bara skyldig till oerhört klantigt tänkande och dåligt deltagande

men tänker att fårulven är viktigast att få ut.
därav hamnar min röst på LenaH även idag
 
Men om jag var fårulven hade jag väl inte krånglat så i DL1??
Jag tyckte bara att du kändes ond när du gjorde så men det var först inatt jag fattade att det är ju jätterimligt om du är fårulv, klart du inte vill riskera att en med en röst ska lynchas om du lagt en andraröst för de två som röstat på den med två röster kommer ju bli huvudmisstänkta som fårulvar.
 
Men fårulven måste väl ha röstat på hemlig igår? Och det ger dig, GA, jag och LenaH. Du och GA verkar säkra på varann. Då måste fårulven vara LenaH som röstade på BSF.

Nej fårulven måste inte alls ha röstat på BSF - varför måste den det? HUr räknar du att rösterna har fallit om fårulven lägger sin öppna röst på bsf? Då är det två röster på bsf som räknas + fårulvens i bakrunden. Och sen då? Tror du att både åskådarna och följaren lagt röst på bsf? Nej, det troligaste är att fårulven INTE la en öppen röst på bsf

Om tre andra röstat där så lägger fårulven sin röst i PM på BSF
 
Nej varför då? Fårulven måste inte alls ha röstat på bsf synligt i leken däremot i sitt PM
Jag tror fårulven gjorde både och. Tänker att LenaH faktiskt är fårulven helt enkelt.
som jag skrev tidigare så är de enda andra kandidaterna annars glömmerallt eller Niyama. Båda känns troligare goda än LenaH med tanke på teorier i leken och agerande i röstningarna. Fortfarande skaver LenaH s ändring till mig i DL 1. Jag har svårt att bortse från den

du @cirkus skulle också kunna vara fårulven iofs. Men det håller jag för helt osannolikt med tanke på hur du reseomerade kring Pegasus tidigt i leken.
Som sagt. Är det du som luras så är det bara att buga och tacka för föreställningen
 
Nej fårulven måste inte alls ha röstat på BSF - varför måste den det? HUr räknar du att rösterna har fallit om fårulven lägger sin öppna röst på bsf? Då är det två röster på bsf som räknas + fårulvens i bakrunden. Och sen då? Tror du att både åskådarna och följaren lagt röst på bsf? Nej, det troligaste är att fårulven INTE la en öppen röst på bsf

Om tre andra röstat där så lägger fårulven sin röst i PM på BSF
Om fårulven INTE röstade på BSF så kan den ju inte heller ha röstat på hemlig?
 
Qitis röstar på LenaH
Inget nytt har framkommit och jag har nu i flera dagar tyckt att hon borde vara ond.
Håller med @Niyama att LenaH borde vara fårulv
Niyama känns troligare god än LenaH tycker jag och glömmerallt känns också god efter att ha följt cirkus flera dagar i hennes teorier Nån av dem (Niyama eller GA ) borde luras om nu inte lyan är mindre än det vi räknat på (4 st har jag räknat på iaf och det verkar som flera (egentligen alla ?) räknat så också.
jag vet att jag inte här hemma bland de onda. Bara skyldig till oerhört klantigt tänkande och dåligt deltagande

men tänker att fårulven är viktigast att få ut.
därav hamnar min röst på LenaH även idag

Men seriöst? du röstar inte på hemlig alltså?
Jag är helt säker på att lyan lyckades rädda henne igår.
För min del säger detta rätt mycket om dig.

Dessutom känns det som om Niyama och Q försöker rikta lyset på LenaH och det stärker mig i vem som borde vara ulv.

Då kan inte sammansättningen vara annan än Niyama, hemlig och Q i lyan.

Får vi ut hemlig nu är det 3-2 till goda. Lyckas ulvarna käka inatt är det sen 2-2 ...
 
Nej fårulven måste inte alls ha röstat på BSF - varför måste den det? HUr räknar du att rösterna har fallit om fårulven lägger sin öppna röst på bsf? Då är det två röster på bsf som räknas + fårulvens i bakrunden. Och sen då? Tror du att både åskådarna och följaren lagt röst på bsf? Nej, det troligaste är att fårulven INTE la en öppen röst på bsf

Om tre andra röstat där så lägger fårulven sin röst i PM på BSF
Om fårulven röstat på BSF stod det 4-2 i tråden. Sen la antagligen fårulven sin dolda röst på BSF. 4-3. Sen röstade antingen åskådarna eller följaren på BSF och det blev lottning, eller så röstade båda på BSF.
 
Eller också är du fårulv och då är ekvationen mycket mer sannolik
Om fårulven röstat på BSF stod det 4-2 i tråden. Sen la antagligen fårulven sin dolda röst på BSF. 4-3. Sen röstade antingen åskådarna eller följaren på BSF och det blev lottning, eller så röstade båda på BSF.
 
Orkar inte förklara det här fler gånger snart... De som röstade på hemlig:
du - trodde god efter jagandet av Pegasus
jag - ej fårulv
GA - trodde du och GA hittat varandra
LenaH - röstade på BSF
Snurris - död god

Så om fårulven röstade på hemlig MÅSTE den även röstat på BSF.
 
Jag tror fårulven gjorde både och. Tänker att LenaH faktiskt är fårulven helt enkelt.
som jag skrev tidigare så är de enda andra kandidaterna annars glömmerallt eller Niyama. Båda känns troligare goda än LenaH med tanke på teorier i leken och agerande i röstningarna. Fortfarande skaver LenaH s ändring till mig i DL 1. Jag har svårt att bortse från den

du @cirkus skulle också kunna vara fårulven iofs. Men det håller jag för helt osannolikt med tanke på hur du reseomerade kring Pegasus tidigt i leken.
Som sagt. Är det du som luras så är det bara att buga och tacka för föreställningen
Jag hade helt placerat cirkus som god men börjat tveka. Hon eller GA är ju möjliga fårulvar med tanke på att båda röstade på Pegasus/Artline dag 2. Fattar dock inte varför de skulle trycka på hur osannolikt det är att LenaH är fårulv då? Funderar på om nån information som inte är glasklar i den här leken, kan ha missförståtts? Dvs cirkus och GA är en ond och en god?

Men jag tror ju LenaH är ond oavsett.
 
Qitis röstar på LenaH
Inget nytt har framkommit och jag har nu i flera dagar tyckt att hon borde vara ond.
Håller med @Niyama att LenaH borde vara fårulv
Niyama känns troligare god än LenaH tycker jag och glömmerallt känns också god efter att ha följt cirkus flera dagar i hennes teorier Nån av dem (Niyama eller GA ) borde luras om nu inte lyan är mindre än det vi räknat på (4 st har jag räknat på iaf och det verkar som flera (egentligen alla ?) räknat så också.
jag vet att jag inte här hemma bland de onda. Bara skyldig till oerhört klantigt tänkande och dåligt deltagande

men tänker att fårulven är viktigast att få ut.
därav hamnar min röst på LenaH även idag
Även om du är ond vilket verkar troligast just nu så kan du väl försöka få ihop din teori rent matematiskt va?Eller försöker du argumentera för att du själv är ond?
 
Men seriöst? du röstar inte på hemlig alltså?
Jag är helt säker på att lyan lyckades rädda henne igår.
För min del säger detta rätt mycket om dig.

Dessutom känns det som om Niyama och Q försöker rikta lyset på LenaH och det stärker mig i vem som borde vara ulv.

Då kan inte sammansättningen vara annan än Niyama, hemlig och Q i lyan.

Får vi ut hemlig nu är det 3-2 till goda. Lyckas ulvarna käka inatt är det sen 2-2 ...
Är det inte bättre att få ut fårulven tycker du? Jag tycker det är troligt att LenaH är det helt enkelt.
Har vi väl fått ut den så kan nog goda sedan vinna rätt enkelt tänker jag då onda inte har någon dold röst att ställa till det med (vilket jag tror de har gjort ordentligt i denna leken )
 
Är det inte bättre att få ut fårulven tycker du? Jag tycker det är troligt att LenaH är det helt enkelt.
Har vi väl fått ut den så kan nog goda sedan vinna rätt enkelt tänker jag då onda inte har någon dold röst att ställa till det med (vilket jag tror de har gjort ordentligt i denna leken )
Fast det spelar ju egentligen ingen roll om fårulven eller en vanlig ulv lynchas, det viktigaste är att det är en ulv.
 
Är det inte bättre att få ut fårulven tycker du? Jag tycker det är troligt att LenaH är det helt enkelt.
Har vi väl fått ut den så kan nog goda sedan vinna rätt enkelt tänker jag då onda inte har någon dold röst att ställa till det med (vilket jag tror de har gjort ordentligt i denna leken )
det är bäst på att överhuvudaget få leken att inte t slut idag vilket den gör om vi inte röstar ut en ond
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 729
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp