Bukefalos 28 år!

Corona i stallet - Ulvlek

Även om du är ond vilket verkar troligast just nu så kan du väl försöka få ihop din teori rent matematiskt va?Eller försöker du argumentera för att du själv är ond?
Nej. Jag tänker som jag skrev att om det var 4 ulvar från start så borde antingen du eller Niyama luras. Funderade kring om det rentav bara är tre ulvar från start så det bara är två kvar.
hängde du med på matten nu?
 
Cirkus och GA stämmer ju väldigt bra in på fårulv med tanke på lynch 2. Cirkus hade jag som säkrast god men nåt är det ju som inte stämmer och allt skulle ju gå ihop och cirkus eller GA var fårulv? Men LenaHs ändring dag 1 stämmer ju bäst med fårulv.
 
Cirkus och GA stämmer ju väldigt bra in på fårulv med tanke på lynch 2. Cirkus hade jag som säkrast god men nåt är det ju som inte stämmer och allt skulle ju gå ihop och cirkus eller GA var fårulv? Men LenaHs ändring dag 1 stämmer ju bäst med fårulv.
Jag tycker också att det är nåt som inte stämmer. Vad tror du? Kan det vara så att det är bara två ulvar kvar rentav ? Känns inte troligt när man läser rollistan väl tycker jag ändå ? Men någon måste luras rejält tror jag faktiskt
 
Sen alltså hörni, hur många gånger ska jag behöva påmina om brevbäraren?

Om vi nu måste diskutera hur sannolikt något är i dl 2 så får ni ju ta med det i räkningen också
 
Sen alltså hörni, hur många gånger ska jag behöva påmina om brevbäraren?

Om vi nu måste diskutera hur sannolikt något är i dl 2 så får ni ju ta med det i räkningen också
? det är ju du och cirkus (främst cirkus?) som vill ha det till att fårulven inte röstat på bsf. Om den inte gjort det gör det ju dig eller cirkus till trolig fårulv.
 
Sen alltså hörni, hur många gånger ska jag behöva påmina om brevbäraren?

Om vi nu måste diskutera hur sannolikt något är i dl 2 så får ni ju ta med det i räkningen också
Jag vet att du skrivit om det tidigare.
måste fråga @Lobelia dock om ett paket verkligen kom iväg till mottagare då brevis ju blev käk första natten? Tycker det inte klarlagts faktiskt från säker källa än att så skett ? Eller om det är möjligt kanske jag ska fråga Vi lär inte få veta från LL om ett paket verkligen skickades. Klart är att brevis bara hade tre paket. Och när de var slut så var de slut.
Sedan har jag en allmän fundering till och det är att ulvarna vet ju vem de försökte käka då de bommade och ängeln vet. Ingen annan spioninfo finns ute i leken angående det. ( det enda goda lyan kan skicka är ju raden vem de röstade på )
 
Nej. Jag tänker som jag skrev att om det var 4 ulvar från start så borde antingen du eller Niyama luras. Funderade kring om det rentav bara är tre ulvar från start så det bara är två kvar.
hängde du med på matten nu?
Den delen ja, men liksom "inget nytt framkommit"? Och du verkar ju tro att cirkus är god? Att då inte rösta som henne i det här läget , ja låt säga att det inte talar till din fördel.

Oavsett vad en tror så borde en som god rösta som övriga en tror är goda.
 
Jag vet att du skrivit om det tidigare.
måste fråga @Lobelia dock om ett paket verkligen kom iväg till mottagare då brevis ju blev käk första natten? Tycker det inte klarlagts faktiskt från säker källa än att så skett ? Eller om det är möjligt kanske jag ska fråga Vi lär inte få veta från LL om ett paket verkligen skickades. Klart är att brevis bara hade tre paket. Och när de var slut så var de slut.
Sedan har jag en allmän fundering till och det är att ulvarna vet ju vem de försökte käka då de bommade och ängeln vet. Ingen annan spioninfo finns ute i leken angående det. ( det enda goda lyan kan skicka är ju raden vem de röstade på )
fast det är väl glasklart?
"Brevbärare – får 3 paket att dela ut, tar de slut så är de slut. Gör sitt val innan dagDL och de delas ut vid natt DL före käk."
 
? det är ju du och cirkus (främst cirkus?) som vill ha det till att fårulven inte röstat på bsf. Om den inte gjort det gör det ju dig eller cirkus till trolig fårulv.
Skriv inte sådär
Nu blir jag spooky!
men cirkus är väl inte troligt dock att hon är fårulv. Varför starta drev mot en lyamedlem i så fall? Känns osannolikt ändå väl?
 
Jag vet att du skrivit om det tidigare.
måste fråga @Lobelia dock om ett paket verkligen kom iväg till mottagare då brevis ju blev käk första natten? Tycker det inte klarlagts faktiskt från säker källa än att så skett ? Eller om det är möjligt kanske jag ska fråga Vi lär inte få veta från LL om ett paket verkligen skickades. Klart är att brevis bara hade tre paket. Och när de var slut så var de slut.
Sedan har jag en allmän fundering till och det är att ulvarna vet ju vem de försökte käka då de bommade och ängeln vet. Ingen annan spioninfo finns ute i leken angående det. ( det enda goda lyan kan skicka är ju raden vem de röstade på )
läs roll lista och inlägg 300

Så är det tydligt t att det rent teoretiskt skulle kunna varit en förhäxning i spel. Sen om det faktiskt var det är en annan fråga.

Jag tror inte goda lyan röstade på bsf det verkar orimligt dels med tanke på att de har info och så håller jag med elo i hennes teorier kring att den kan ha röstat udda om den var osäker.
 
Skriv inte sådär
Nu blir jag spooky!
men cirkus är väl inte troligt dock att hon är fårulv. Varför starta drev mot en lyamedlem i så fall? Känns osannolikt ändå väl?
Ja, höll ju henne som troligast god men i teorierna nu känns GA betydligt godare än cirkus.
 
Ok. Tack 👍
Ja då ser det verkligen glasklart ut
Då är den enda frågan om något paket delades ut i så fall? Det kan ju lika gärna inte gjorts iom att det ju bara fanns tre paket totalt.
kan ju lika gärna hamna till en ond oavsett vilket paket det är och kan ju ha förödande konsekvenser i leken
Tänker om ett paket med beskydd delades ut till en ond tex? Klassiskt att skydda en ond som inte käkas och kan lura goda lyan i detta fallet tex?
de har ju också en röst. Och den tror jag har lagts så det gynnat onda om jag tänker högt
 
Tänker om ett paket med beskydd delades ut till en ond tex? Klassiskt att skydda en ond som inte käkas och kan lura goda lyan i detta fallet tex?
de har ju också en röst. Och den tror jag har lagts så det gynnat onda om jag tänker högt
Fast varför skulle de offra ett käk på att lura goda lyan när de bara har en extra röst?
 
? det är ju du och cirkus (främst cirkus?) som vill ha det till att fårulven inte röstat på bsf. Om den inte gjort det gör det ju dig eller cirkus till trolig fårulv.
Alltså det är ju en fråga om sannolikhet, Eftersom det är så mycket som kan ha påvekrat resultatet går det ju inte att utesluta någon som fårulv med tanke på dl2. Det är helt orimligt att cirkus är fårulv(se tidigare teorier) och jag vet ju min roll.

Alltså är du troligast som fårulv men det kan vara lena(om ulvarna hade massa flax dag2)
 
Alltså det är ju en fråga om sannolikhet, Eftersom det är så mycket som kan ha påvekrat resultatet går det ju inte att utesluta någon som fårulv med tanke på dl2. Det är helt orimligt att cirkus är fårulv(se tidigare teorier) och jag vet ju min roll.

Alltså är du troligast som fårulv men det kan vara lena(om ulvarna hade massa flax dag2)
Om du och cirkus är goda, och om fårulven måste ha röstat på hemlig, då är LenaH fårulv. Nu ska jag åka skidor!
 
Då är den enda frågan om något paket delades ut i så fall? Det kan ju lika gärna inte gjorts iom att det ju bara fanns tre paket totalt.
kan ju lika gärna hamna till en ond oavsett vilket paket det är och kan ju ha förödande konsekvenser i leken
Tänker om ett paket med beskydd delades ut till en ond tex? Klassiskt att skydda en ond som inte käkas och kan lura goda lyan i detta fallet tex?
de har ju också en röst. Och den tror jag har lagts så det gynnat onda om jag tänker högt
Men q ska vi diskutera det här så får duy åtminstonde läsa rollbeskrivningen på brevbären. Jag har huvudvärk så orkar inte med annars
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 807
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 128
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 775
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp